Vodafone Çalışan Open Vpn Config Vlive Ayarı Resimli

Yazar: spks Tarih: 17:12 Kategori: , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Vodafone Çalışan Open Vpn,Güncel vodafone config open vpn,ayarları,Vodafone live Apn ayarı,şifresi


Merhaba arkadaşlar sizlerle vodafone OpenVPN  Yeni güncel confiği vermek istedim.Config test edilmiştir.Çalışıyor Güncel Apn ayarını resimli olarak Vereceğim.APN ayarlarını yaptıktan sonra open vpn ye import ediniz.Daha sonra connect deyin username ve password u yazın.Bağlanın sınızsız bedava vodafone internetin tadını çıkartın.

VODAFONE APN AYARI RESİMLİ VLife AYarı


DİKKAT KONU GÜNCELLENMİŞTİR 26 KASIM İTİBARİ İLE 
http://siberyazilimci.blogspot.com.tr/2014/11/vodafone-guncellendi-yeni-apn-yeni.html
  • Username: vpnbook
  • Password: 5huyaSta

Open VPN Config Dosyası Vodafone Upfile.mobi



FTP'den indir (RAR)



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. 2.3.6 OPEN VPN BEKLİYORUZ

    YanıtlaSil
  2. Admin bide live kapali simple ayari versen live kapalı lar giriyor 12mbit hiz diyolar

    YanıtlaSil
  3. Benimki giriyodu bugün yapınca proxy error verdi yardım.

    YanıtlaSil
  4. Ya kardeşim ayarları yaptım fakat hala openvpn baglanmıyor

    YanıtlaSil
  5. proxy error verdi yardım pls

    YanıtlaSil
  6. Open vpn kapandi galiba sabahtab beri giremiyorum

    YanıtlaSil
  7. çıkacakta çalacak bir o kadar adam var bir şeyler düşünüyorum

    YanıtlaSil
  8. admin şu konuyuda cevap versen artık proxy error diyor girmiyor .

    YanıtlaSil
  9. Admin cevap ver ya girmiyor yardım lütfen.

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar isyan etmenize gerek ben ne paylaşırsam max 1 hafta gidiyor.Adamlar kapatıyor yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
  11. Konu iptal o zaman. Kaldırılsın lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaldırmama gerek yok çalıştığı zaman güncelliyorum

      Sil
  12. Yav arkadaş sirf bu program için gitti 2000 liraya akilli denilen TL aldim dun kurdum iki saat falan ben amcaoglundan almistim programı sabah oldu bugün girmeye calistim bir vaktim olmuyo ben benim tlden kaynaklanıyor zannettim ama ohh be genel sorunmus valla az daha tli kiriyordum boşuna mi aldim lan seni diyordum apn ayarlari en az yüz defa degistirdim olmuyordu ohhh be genelmis beee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle genel sorun ipler adamlarn elinde :d

      Sil
    2. Aynen arkadaş bende atnısını yaptım troid tek giriyor adroid surumu 4.4.4 htc onem8 son surum bende troid ten başka çalışmıyor

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. bak kardeşim herkes bu sanalda yalan söyler ben söylemem ne dediysem o ben vpn yi kıçıma sokacak halim yok elbet paylaşacağımda eklemem gereken bir şey varmı diye düşündüm.

      Sil
  14. Yeni ayarlar ne zaman gelir kardesim

    YanıtlaSil
  15. hocam merhaba siteni yeni fark ettim, bunlar pc içinmi yoksa cep telefonu içinmi.
    düne kadar vflive Proxfier ve Simple Server üçlüsüyle sorunsuz bağlanıyordum ancak dünden beri bağlanamıyorum vflive kapandımı yoksa birden bire ne olduysa.. Yardımcı olabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  16. Rica etsem yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status