Turkcell Simple Server 2015 Ayarları

Yazar: spks Tarih: 05:18 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
 turkcell adinaction simple server ayarları free,turkcell,internet,bedava 2015 turkcell simple server ayarları,apn ayarı free internet proxy server ayarları,proxy manager,istanbulda çalışan simple android server ayarı.


Merhaba arkadaşlar önceki makalelerimden biraz farklı bir simple server konusu,Tek farkı free host ve @ işareti,en son olarak proxy manager ayarlarınıda yapalım işlem tamamdır.Siberyazilimci günlük bedava internet.




listen port 8080
Injection host=boş olacak
Injection line=boş olacak
Concurrent connections=10
buffersize:8092
/*Tikler işaretli olacak enable proxy inject host gibi*/





 S.S.S

Yaptım olmadı diyeceklere şimdiden yazayım istiyorum

Adinaction sitesinde com.tr/ @ İşareti şeklinde deneyebilirler
arada boşluk olacak

En son proxy manageri yapmalısınız.

Bölgesel proxy yönlendirme yapmaya bilir çalışan başka proxyler üzerinde deneyiniz.

İstanbulda test edilmiştir.

Videolu FARKLI Ayarlar İle 



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Hep türkcell hep türkcell...vodafone için hiç ayar yok galiba open vpn youfredoom hariç...simple ve tg http yok mü dostum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim tek kişiyim zamanla paylaşacagım onları

      Sil
  2. admin ne dediysen yaptım istanbuldayım hala çalışmıyor sorun nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makaleyi tam okumadın galiba kardeşim olmuyorsa yapacak bir şey yok kaç aydır paylaşıyorum simple ayarlarını %100 yapan hiç bir zaman görmedim sorun sizdede olmayabilir.Çözümü bilsek söyleyeceğiz.Starta basıp bağlandı felan demesinimi bekliyorsunuz anlamadım

      Sil
    2. Hayir makaleni tam ve iyi okudum proxy degistim her bi dedigin seyi yaptim ama olmuyosa olmuodur bu islerin kesinligi yoktur zaten neyse sen ugrasion kardesim bize emege saygi demek duser.

      Sil
  3. bende @ koyunca oldu admın sagol hızı iyi gbı

    YanıtlaSil
  4. Kardeşim open vpn config i yokmu calisan ben kac gundur arastiriyorum bulamadim

    YanıtlaSil
  5. olmayan arkadaşla prox manager ugulaması root gerektiren bir uygulamadır.cihazınıza supersu uygulamasını yukleyin ve uygulamamnın root erişimine izin verin .rootsuz cihazlarda proxy manager açılır on yaparsın ama herhangi bi fonksiyonu olmaz .

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. abi yavaş hızlandırmak için ne yapa bilrim

    YanıtlaSil
  8. çok kişi giriyor kardeşim yapacak bir şey yok :(

    YanıtlaSil
  9. google ye giri yo bitek clash of clans oyuna gir miyor bi çözüm bulsan

    YanıtlaSil
  10. https://www.facebook.com/pages/Bedava-Mobil-Net/738882039531794?ref=hl

    Bi bak istersen

    YanıtlaSil
  11. eline sağlık kardeşim oldu . Play store felan giriyor.Whatsapp'da çalışmıyor sorun bi tek bendemi arkadaşlar.Adamsın admin.

    YanıtlaSil
  12. Yilbasindan sonra wap acilacak bence: )) turkcellin 3 iphone6 kampanyasindan dolayi ya yogunluktan girilemiyor yada bilerek kapattilar marmarada ama acilacak merak etmeyin

    YanıtlaSil
  13. Turkcell im ve calıstı admin sağol fakat sürekli hız değişiyor bazen kopuyor sistem uygulaması yaptığım halde

    YanıtlaSil
  14. Admin vodafone openvpn icin premium server hesabi almak istiyorum. Nerden nasil alinir, tavsiyeniz ne olur.

    YanıtlaSil
  15. admin yeşil simpleyle krmızı smple arasnda fark eden bir şey varmı ?

    YanıtlaSil
  16. adminim proxy menager root mu gerektiriyor cünki makaleni tamamını elli defa okudum herseyi yaptım indirilen ve gonderilen veriler artıtor fakat proxy menageer calıstırdıgım halde nete baglanmıyor rootsuz calıstıramazmıyız proxy menageri

    YanıtlaSil
  17. Saol admin calistida
    Qypton veya PC de nasıl yapıcaz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simple server pc diye makalem var dosyayı indir simple server ini yi aç. pROxy ve portu simpledeki gibi yap bedava siteyede adinaction ile başlyan siteyi yaz kolay gelsin. simpleserver.ini diye dosya var onu editlicek çoook basit toplam 3 kısım değiştirceksin aç bak göreceksin :)

      Sil
  18. admin gözünü sevim şu ŞİMPLE PC AYARInı paylaş
    yukarıda dediklerini yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  19. admin ağ hatası oluştu diyor bu sorunu nasıl çözeriz proxy yeni proxy ayarlar aynı 3 gündür kafayı yedirti garibanlığın gözü kör olsun eve net yok kaldık dımdızlak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mettat yeni makalelerime bakarsan biraz geriye gidip yandex ayarı felan var onunla idare edebilirsin.

      Sil
  20. Admin artık beni hic takmıyorsun niye cevap vermiyorsun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ninja günlük 100 yorum banko geliyor çoook zor seni görebilmem proxy manager root gerektiriyor dostum

      Sil
  21. Sagol admin de telefonumun daha garantusi bitmedi 1 yılı daha var s5 e root atılıyor mu ?

    YanıtlaSil
  22. Bu proxyde giriodu hizlydi simdi hic girmio neden girmio

    YanıtlaSil
  23. Admin bana yardimci olursan sevinirim telefon g2 adanada yasiyorum dowland. Uploded isliyor ama net girmiyor ndn acaba lutfen yardim

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status