Amatör Sesli makalem Mp3 indirme linkli

Yazar: spks Tarih: 14:53 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaba arkadaşlar bu benim ilk sesli makalem biraz amatör eğer devam etmesini isterseniz.Yorumlarınızı eleştirilerinizi bekliyorum.Beyler  biraz dinleyin sesime alışırsınız ben öyle alıştım.


ilk deneme makalemi indirmek için.
çok kötü ama anca bu kadar oldu arkadaşlar tekrar kayıt etmeme bile zamanım yok kusura bakmayın.

Dikkat editlemeden attım arkadaşlar amatördür.Anlayıştan gelin kabaca anlattım.Deneme amaçlıdır sonuna kadar dinlerseniz memnun olurum zamanla ilerler.

Yakında Daha espritüel konulara değinicem.

Arkadaşlar blogcular hakkında reklam konusuna değindim fazla reklamların sıkıcılığından.Bu demek değildir ki hiç reklam koymayın.Fazla dedim.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. selam kardeş vıdeolu anlatım yapsaydın bence daha iyi olurdu aveanın başka ayarları varmıdır sende şuan tcp den de bağlanamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedim kayıtta kardeşim biraz zaman lazım biraz takipçi desteğine ihtiyacım var.

      Sil
  2. BEYLER BU DENEMEDİR İSTERSENİZ ANA KONULAR SEÇE SEÇE DEVAM EDERİM.

    YanıtlaSil
  3. tamam kardeş yoksa hattı değiştiririm zaten avea ya çok meraklı deyilim bizim burda herkes vodafon kullanıyor vodafon da troidvpn süper çalışıyor.

    YanıtlaSil
  4. çok başarılı tebrik ediyorum hiç sıkılmadan dinledim.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten Başarılı anonimden çıkıp maill atıp konuşmak isterim siten inş daha da yükselir
    takipdeyim:)

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status