Turkcell Simple Server Proxy Port Sitesi yeni ayar

Yazar: spks Tarih: 05:29 Kategori: , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaba üşengeç arkadaşlar bu konu hakkında 2 makale yazmama rağmen neden hala simple kapandı diye yorum atıyorsunuz? size video çektim insan zahmet edip bakar nasıl ?Simple server nasıl ayarlanır diye bu paylaşım simple proxy konusunda son paylaşımım olacaktır.Yorum atanlar arkadaşlar bir zahmet videoyu izleyin zor bir şey değil.
SADECE BU AYAR DEĞİŞTİ AMA SİZ YİNE OLAYI ANLAMAYACAKSINIZ YARIN BU AYAR YİNE DEĞİŞECEK VE YORUM ATACAKSINIZ BOŞA ATMAYIN SİLECEĞİM.

YARIN BİR GÜN KAPANIRSA YENİ AYARLAR PROXY LİSTESİ
108.165.33.6
108.165.33.3
31.133.206.34

HEPSİNİN PROXY PORTU 3128 DİR.
yeni proxy port sitesi bedava proxy ler

http://aliveproxy.com/proxy-list-port-3128/

TÜM AYARLAR İÇİN ORJİNAL KONU
 BU PROXY İLE PROXY MANAGER ÇALIŞIYOR
DİĞER AYARLAR ANAKONUDAKİ GİBİ DEĞİŞEN KISIM PROXY HOSY AYARI




http://siberyazilimci.blogspot.com.tr/2014/11/turkcell-simple-server-kasim-resimli.html

YARIN BİRGÜN QPHYTHON VE SİMPLER SERVER YİNE KAPANACAK O YÜZDEN BU VİDEOYU İZLEYİN YENİ AYAR AT DİYE YORUM YAPMAZ SANIZ SEVİNİRİM ARKADAŞLAR.





Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Qpylthon simple server.py ayari calismiyo ki acmiyor siteleri yeni calisan guncel ayar dosyasi var mi dostum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videomu izlersen yaparsın kendi ayarını dostum kolay

      Sil
  2. Selamün Aleyküm Kardeşim

    Öncelikle çok iyi paylaşımların var teşekkür ederim uğraşıyorsun emek veriyorsun saolasın kardeşim benim bir sorunum var eskiden sorunsuz kullandığım simple serveri şuanda kullanamıyorum sebep olarak mardindeydim şuanda istanbula geldim ve bugün paylaştığın yeni proxy host ayarlarınıda denedim fakat google dahil hiçbir yere girmiyor yani şöle upload 2k 5kb oluyor okadar download 0da kalıyor bi çözüm yolu bulabilirmisin kardeşim bütün ayarları doğru yapıyorum bu arada iyi çalışmalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a.s kardeşim bu sorunu cevapladım sebep proxy hostun değişmesi yeni makalede yayınladım

      Sil
  3. sa kardeşim benim hattım avea malum proyxs ler kapandı turkcell yedek hat almayı düşünüyorum ama içine para yüklemeden internet hakkı yapmadan simple ve qoyton u kullanabilir miyim sadece net için alıcam oda para yüklemeden

    YanıtlaSil
  4. vodofone mi para yüklemeden kullanabilirim deme kardeşim sıkıntı olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faturasız olsun para olmasın.yen, ayarlar paylasıyorum günlük bak bak yap

      Sil
  5. Yaptım oldu çok teşekkürler. Fakat çok yavaş bide Clash of Clans açılmıyor . Çalışmasi için ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedat daha hızlı proxy bulabilirsin videoda anlattım. Simple Serverdan sonra bir vpnye bağlan örneğin dropid vpn ye daha sonra girmeye çalış oyuna :)

      Sil
    2. Peki droid vpn ayarları nasıl olacak?

      Sil
    3. normal gireceksin sedat simpleden sonra

      Sil
    4. Hocam normal bir şekilde bağlanıyorum bağlandı yazisida geliyor ama oyuna giremiyorum hatta internete bile giremiyorum droidi kapattım mi internete girebiliyorum ama oyuna yine girilmiyor

      Sil
    5. ilk defa senden duyuyorm hiç bir şeye bağlanamayan.Proxy felan değiştir elimden bir şey gelmez.

      Sil
    6. Bu droid vpnyi açtığım zaman giremiyorum programda kblar da gidiyor fakat girilmiyor , şöyle yaptım uygulamayı indirdim server seçip baglandim yani hiçbir ayar yapmadan. Tmm yukardaki proxyleri denerim bide başka bir uygulama yok mu proxy manager gibi interneti telefonla paylasan

      Sil
    7. yok sedat bir zahmet chat paneline yaz sorununu

      Sil
  6. hocam yesil simple ile kirmizisi arasinda fark varmi.birde baglanti cok kopuyor,normalmi..

    YanıtlaSil
  7. Kardeşim ne yaptıysam olmadı yeni proxy ayarlarınıda denedim fakat yok olmuyor yav anlamadığım sorunsuz çalışıyordu şuan girmiyor hiçbiryere acaba ilden dolayımı bilmiyorum istanbuldayım şuan kardeşim bi çözüm bulsan çok iyi olurdu şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apn ayarından eminsen... sizde sorun vardır kardeşim proxy sitesinide verdim özellikle oradanda bulun diye

      Sil
  8. Kardeşim valla deli oldum ya proxy diyorsunda eminim proxyden değil sorun İSTANBUL ile ilgili olabilir yani tüm ayarlar doğru yapıyorum ama nafile upload 5kb oluyor download 0'da kalıyor yükselmiyor KARDEŞİM İSTANBUL İLE İLGİLİ OLABİLİR BAŞKA BİRİDE YAZMIŞTI İSTANBULDAN OLMUYOR DİYE BİR ÇÖZÜM YOLU BULSAYDIN SÜPER OLUCAKTI.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim dediğinde olabilir telefonun 4.0 üzeri ise openvpn ve yourfreedom ayarlarını deneyebilirsin.Blogda var istemediğin kardar.

      Sil
  9. Chromeye giriyorum Proxy 127.0.0.1 diyo kullanici adi ve parola diyo kimlik dogrulama cşeyi cikiyo kullanici adi ve parola ne acaba bu proxy'nin lutfen yardim yoksa girmiyor ?

    YanıtlaSil
  10. Kardes, mobilden video burdan izlenmiyorda acaba sana zahmet youtuba atabilirmisin?

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status