Vpnbook Şifresi Güncellendi-Kasım Yeni şifre.

Yazar: spks Tarih: 18:06 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaba arkadaşlar vpnbook Kasım şifresi Güncellenmiştir. Yeni Şifre yi paylaşıyorum.11.11.2014'te yenilenmiştir.
Username:vpnbook 
Password:TRuw2swE

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. hocam büyük bir sıkıntım var vpnbook aveada çok rahat giriyordu
    pia vpn ayarlamak için uğraştım sitedesinden .zip şeklinde config indirdim içinde config ve ca.rt şeklinde bir şey vardı openvpn ile yüklemeye çalıştım sertifika ismi ve şifre istedi birkaç defa yanlış girdim kalan deneme hakkı falan dedi sonra sertifika silindi dedi ve şuan hiç bir şekilde verdiğiniz hiç bir confige bağlanamıyorum lütfen yardım edin (teledona hard reset attım aynı)

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status