Avea,vodafone,turkcell OpenVpn Resimli Yeni ayarlar

Yazar: spks Tarih: 14:24 Kategori: , , , , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam

Resimli OpenVPN avea,vodafone,turkcell config APN ayarları 

Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere Yeni Çalışan Süper hızlı bedava internet ayarları vericem Resimli.OpenVpn turkcell avea vodafone resimli kurulum anlatım APN ayarları dahil qfs.mobi ve upfile İndirme Linkleri olacak alternatif... İçerisinde OpenVPN .apk dosyası olacak kurulu değilse.Bu makaleyi yazmadan önce ayarları ve linkleri facebookta openvpn facebook sayfası admininden gördüm teşekkürler onada. Hepsi çalışıyor ARKADAŞLAR.

BEDAVA İNTERNET AYARI RESİMLİ ANLATIMLAR ARŞİV CONFİG APK APN AYARLARI

 RARDAKİ DOSYALAR (CONFİG APK VE APN AYARLARI)
ilk önce Resimli anlatım.
VODAFONE APN AYARI RESİM




EDİT:VODAFONELU ARKADAŞLARIM 


NORMAL İNTERNET AYARI İLE BAĞLANSINLAR
ORJİNAL İNTERNET AYARI



Turkcell APN ayarı(WAP KAPALIYSA ÇALIŞMAZ) 
wap yaz 2222 ye yolla öğren

AVEA APN AYARI
OPENVPN DOSYA KURULUMU CONFİG YÜKLEME RESİMLİ ANLATIM BAĞLANMA AŞAĞIDA RESİMLİ
ŞİFRE GİRME(ŞİFRE HER HAFTA VEYA GÜN İÇİNDE GÜNCELLENİR)
http://www.vpnbook.com/freevpn Bu sitede şifreler
 username  vpnbook
şifre ise  TRuw2swE (Cumartesi Şifresi)

KURULUM DOSYALARIN




 ŞİFRE DEĞİŞMİŞ OLABİLİR MAKELEYİ SATIR SATIR OKUYUN. Yeni şifreyi öğrenmek için
ŞİFRE DEĞİŞTİR ANASAYFADA BAKINIZ KASIM İÇİN BLOGDA
  • Password:TRuw2swE
  • 11 11 2014 tarihinde yeni şifre yukardadır.
.


Bu kadar basit arkadaşlar . Şifre değişmiş olabilir  BU Adrese giderek TIKLA vpnbook şifresini görebilirsiniz sol altta yazar.
 Bedava internet,yeni internet ayarları,Vpn ile bedava internet,openvpn config,APn ayarları Gibi konulara değindim.

Turkcell çalışan configler yeni makalede yayınlandı

http://siberyazilimci.blogspot.com.tr/2014/11/turkcell-openvpn-ayarli-22-tane-config.html

EDİT:BEYLER AVEA AYARLARI ŞUANLIK YOURFREEDOM VE HANDLER VAR BLOGDA BULABİLİRSİNİZ.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. avea ve vodafone hattımda çalıştı config dosyaları sağol.

    YanıtlaSil
  2. Turkcell de olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapamayıp olmadı yazmanızdaki amaç ne ? zaten test edilip yayınlanıyor sorun sende

      Sil
  3. APN Ayarını Hattınıza göre yapmadan bağlanamazsınız makeleyi satır satır okumayanda yapamaz orası ayrı konu.Okumaya bile üşenen adamlar var.

    YanıtlaSil
  4. merhaba usta ben herşeyi yaptım connect diyorum sarıkutucuk yarıya kadar doluyor in byt ve out byt belli sayılar geliyor yıne başa atıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  5. Herşey tamam vflive ayarları sonra aydnvpn kullanıyorm onu da yaptm şifreyi de girdim mobil veri de açık. Bytes in ve out yerine sayılar gelmiyo connection timeout diyo girmiyo

    YanıtlaSil
  6. Ben Vodafone'lıyım Yaptım Oldu Ama Sadece Belli Uygulamalara Gırıyor Instagram ve Dailmation Var Bnde Onlara Gırıyorum Onlarda Çok Hızlı Dığerlerıne Gırmıyor. YARDIM EDERMISIN ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çeşitli browserlarda denededin mi?

      Sil
    2. oyunlarda denedinmi ve telefonun markası ne?

      Sil
    3. Telefonum GM Discovery ve Kendi Tarayıcısından , Google Chrome , Dolphin , UC , VS. 4-5 Browser'lardan Denedim Ama Sonuç Aynı. Google Play VS. Mağazalarada Girmiyor.

      Sil
    4. proxy manager uygulaması ile deneynz ayarları yaptktan sonra

      Sil
  7. Admin turkcell dun vardi bugün baglanmadi config dosyasimi değişti acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifre değişti kardeşim Makalede özellikle vurguluyorum

      Sil
  8. Admin şifreyi kontrol ettim hatta yeni şifre YenaSpe4 olması lazim ama olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://upfile.mobi/627399

      indir dene olursa yorum at

      Sil
  9. Olmadi varsa başka alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simple Serveri dene veya troidi istersen şuan ayarları kontrol edecek imkanım yok turkcell hattm yok belki geçici sorun çıkmıştır sonra düzelir.
      Son Olarak
      http://www.vpnbook.com/free-openvpn-account/VPNBook.com-OpenVPN-Euro2.zip
      indir içinde 4 dosya olacak İsmi TCP443 lü dosya var onu bi import et bro, teli açıp kapa birde belki teldedir. Olursa tcp443 dosyası haber ver

      Sil
  10. yeni Ayarlar TURKCELL SİMLE SERVER
    http://siberyazilimci.blogspot.com.tr/2014/10/turkcell-proxy-manager-simple-server.html

    YanıtlaSil
  11. Ben Avea Kullanıyorum , Verdiğini APN Ayarlarını Yaptım Fakat 3G Açınca Açıldı Gözüküyor Menüden Ama Çubuklarda 3G Yazmıyor ve Kendi İnternet Paketimle Giriş Yapmıyor. Bu Sorunun Çaresi Varmı ? , Ayarları Düzgün Bir Şekilde Yaptım ve 2-3 Kez Kontrol Ettim. YARDIM EDERMİSiNİZ ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi İnternet Paketim derken net paketiniz mi var? avea finch vpn konusunu deneyiniz

      Sil
  12. Hattım vodafone herşeyi yapıyorum sarı kutu dolmuyor neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru vpn dosyasını import ettiğinizden eminmisnz.Şifre güncellendi.Herşeyi doğru yaptığınıza eminseniz bizde sorun vardır günlük blogda bir çok ayar var deneyebilirsiniz.

      Sil
    2. DÜN BAĞLANDI BÜGÜN BAĞLANMIYOR AYRICA ŞİRE BU DEĞİLMİ YenaSpe4

      Sil
    3. yourfreedom uygulamasına bakın,sorunla ilgilenicem

      Sil
  13. Selam
    Kurdum bağlandım ama süper Hızlı dedin VİDEO AÇMIYOR Siteler bile Zor Açılıyor
    ��

    YanıtlaSil
  14. hocam hattım turkcell dediğiniz herşeyi yaptım fakat olmuyor bağlanmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WAP kapalıdır sizde kardeşim wap yaz 2222 ye bi gönder bakalım. SİMPLE server ayarını deneyebilirsn.

      Sil
  15. Hocam benim hattım vodafone dediginizi yaptim oldu 2 saat girdim sonra veri baglantisini kapattim geri actim openvpn'yi olmadi proxy error: 212.65.136.226.9401 HTTP Proxy filan sorun diyor bir yardım edebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim baştan sona ayarlarınızı sıfırlayıp deneyin olmazsa yine telefonu açıp kapatın baktın yine olmuyor farklı bir vpn dene sen yanlışlk yapmış olabilirsin.

      Sil
  16. Proxsy manager ayarini nasil yapiyoruz

    YanıtlaSil
  17. kardeşim openvpnde proxy manager ayarı gerekli olmuyor , blogdaki arama yerine proxy manager yaz

    YanıtlaSil
  18. allahina kurban eline saglik admin uzun zamandir kullaniyorum openvpn.bugun ne olduysa config baglanmadi butun gun senin configi kullandim hersey tamamlamdi eline emegine saglik cok sagol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende sağol kardeşim elimden geldikçe yardımcı olmaya çalısıyorum :) sorun olursa burdayım :)

      Sil
  19. Turkcell openvpn sifresini verebilinmi abi

    YanıtlaSil
  20. Dostm lınklermı arzalı bı bakarmısın

    YanıtlaSil
  21. Kardes connet diyorum ama Byte 58 de kalıo galşba sunucu ayarı lazım verebilirmisin

    YanıtlaSil
  22. Telefon GM Discovery
    Hat Vodafone
    Herşey Tamam
    http://i.hizliresim.com/2QVkYE.jpg
    Burada Takılı Kalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. config değiştir dene kardeşim blogda var bir sürü

      Sil
  23. linklerdeki dosyalarda sorun var 2 dosyada arşiv hatasi veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hata yok 2 ayrı pc de indirip denedim . Sorun sende kardeşim mobil telefonunu at rarlı dosyaları telefondan çıkart klasörleri.

      Sil
    2. al yeni ftp ye attım bunu dene buda olmazsa sorun sende
      http://siberyazilimci.com/siberyazilimciblogspot/openvpn3.rar

      Sil
  24. teşekkurler bu dosya işe yaradi fakat birşey sorucam bu programı kullanabilmek için internet paketimiz olmasi gerewkiyormu benım paketim bitti sınırsız fakat hız internete giremıyecek kadar yavas bu durumdada işe yarıyormu program bılen varsa çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet paketi olmayanlar için zaten ayrıca hattınızda bakiye olmasın paranızdan gider. paranız yokken girin.Hattınız nedir? Eğer turkcell ise bugün wap sorunlu yeni internet bulduğumda paylaşacağım.

      Sil
  25. Admin bytes in ve out hep sifir bide bazen sure 10 dk yi geciyo acilmiyo sonra connect butonu cikiyor

    YanıtlaSil
  26. Usta bn girdim ama 30 dk felan sonra atti gene girdim gene 30 25 dk sonra falan atti

    YanıtlaSil
  27. Usta bide bu giris icin internet lazim mi yoksa gerekli degil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gerekmiyor kardeşim :) valla bağlandıkdan belirli süre sonra atıyor ama yapcak birşey yok tekrar bağlan :)

      Sil
  28. Hmm baskan peki connet e bazen 50 kere basiyom anca giriyo bu bnden kayni bi sey mi yoksa herkeste boyle mi

    YanıtlaSil
  29. avea udp yi kapattı farklı bi yol varmı ?

    YanıtlaSil
  30. Çok geç bağlaniyo aveada vodafondada neden acaba

    YanıtlaSil
  31. Indirilenlerden opene tikliyorum dosya acilamadi diyor ne yapmaliyim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  32. Allah razı olsun hocam çalıştı walla ama finch kadar hızlı değil :/ takipteyiz umarım bulunur bi yol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aza katlanamayan çoğu bulamaz :) en az o serveri 20bin kişi kullanıyor vpnbook free vpn serverleri bilmeyen yok.

      Sil
  33. Merhaba, kullanıyordum dün şifre değişmiş şifreyi giriyorum fakat Connect Timeout hatası alıyorum sürekli Hattım Avea

    YanıtlaSil
  34. Hocam düne kadar bişey yoktu sabah kalktığımda bağlanmaya çalıştım bağlanmadı şifre değişmiş güncel şifreyi girdim ama yine fayda etmedi avea galiba bunuda engelledi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen emre engellediler adamlar makalelerimi okuyor :'(

      Sil
  35. Ne yapacaz şimdi, ne önerirsin? Veya açılırmı beklemelimiyiz

    YanıtlaSil
  36. böyle giderse avea müşteri kaybına devam diğer operatörler salakmı engel koymuyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. durum karışık polat ama iyi tarifeleri var .

      Sil
    2. evet haklısın admin iyi tarifeleri var fakat bedava internet olmayınca iyi tarifeler diğer operatörlerdede mevcut :) yani avea şüphesiz bu durumdan etkilenecek

      Sil
  37. Rar dosyası bozuk hatası alıyorum ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.rarlab.com/download.htm

      sistemine uygun olanı indir kur öyle açar bendede oldu öyle yaptım

      Sil
  38. anlaşılan avealılar için hayal oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hüseyin ama bir çaresi vardır bakıyorum

      Sil
  39. bekleyelimmi aveaya çözüm bulunurmu ?

    YanıtlaSil
  40. vodafone da kapanırmı?

    YanıtlaSil
  41. Avea your fredomdan baska vpn veya handler var mi

    YanıtlaSil
  42. Selamun aleykum ben avea liyim denilen herşeyi yaptım oldu ama benim sınırsız internetin kotasını kullaniyor yani yavaş 96kbps ve video falan izleyemiyorum arkadaşım yaptirmis takır takır kullaniyor video falan izliyor ben yapamadım bi yardım etsen sana zahmet eğer olmazsa başka site ismi verebilir misin lutfen yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim tel numaranı yazan sen isen yorumlara tel no yazma lütfen mailleri okusan en az 40 kişi tel numarası bırakıyor benim herkesi arama gibi bir durumum olamaz.Avealıysan burdaki ayarların olması imkansız çünkü avea ayarları kapattı bu vpn ayarı için.Senin net paketin var o yüzden bağlanıyorsun.Net paketini kullanmadan internette gezinemezsin eskide kaldı.

      Sil
  43. Vodafone denilen herseyi yaptım ama olmuyor .Telefonum Htc desire 816 lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  44. Peki avea için başka bildiğin bir site varmı

    YanıtlaSil
  45. Aveanın yeni apn ayarları ve serveri ne?,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaştım herşeyi kardeşim biraz anasayfaya bakın.

      Sil
  46. Sa hatsiz tablete internet yapiliyor mu yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kerem hatsız 3g bağlantısı kuramazsın olmaz yani

      Sil
  47. open vpn kapandı mı...?Daha doğrusu tüm vpnler girmiyor.Vpn tamamen kaktı mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genellikle öyle istisnalar var yourfreedom ayarı mevcut sitemizde.

      Sil
  48. Merhaba admin. Ben bu uygulamayi aylarca deniyorum ama bi turlu giremiyorum. Herşey tamam ayarlar falan hepsini yaptim geriye son kalan connecte tiklama ve connecte tikliyorum bytes in ve bytes out dan tık yok. Waiting for server diyor ve girmiyor. Bi yardimci olursan sevinirim.(Hat Turkcell - Telefon GM Discovery)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kardeşim turkcell yourfreedom ayarını yap bak nasıl olacak :D

      Sil
  49. Türkcellde bağlandı ama paketimden yedi 500mb gitti öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bu tür paylaşımlar net paketi olmayanlar ve hattında bakiye olmayanlar için turkcellde suan çalısan vpn yourfreedom kaldı

      Sil
  50. Benim samsung galaxy tab s im var internette telefon ozelligi var diyo herhangi program felan yapamiyor muyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sim kart takılıyorsa ayarları yapabilirsin hattından TL olmamalı ama bakiyenden çeker.

      Sil
  51. Selamun aleyküm siberyazilimci biz bu internet i kullaniyoz ALLAH razı olsun senden ama biz başkasının hakkını falan yemiyoz daha yani günaha falan gitmeyiz daha ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a.selam valla kardeşim bu paylaşımları genellikle öğrenci kesim okuyor o yüzden öğrenciye haram felan olmaz zaten harçlığı zor yetiyor.

      Sil
  52. Peki büyük bir insan kullanırsa ? Zaten eğer milletin hakkını yesek bence bunu operatör ler engeller düşünüyor um biz bunu kullaniyor uz diye de onlardan cikartmasinda parayı acaba çıkartırmi ?

    YanıtlaSil
  53. Operatör zarar görmez bence başkasından cikartsin çünkü internetin sınırı yok parayı verdiğinde onlar belli miktarda belli kota hızında verir yani internetin sınırı yok operatör ler bu şekil para kazanıyor eger kisitlamazlarsa para kazanamaz lar eğer bana katılıyor san katılıyor um de yani sencede oylemidir ? Kafam karışık dogrumu söyledim :/ ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim valla eğer pişmanlık duyuyorsan kullanma.İhtiyacı olanlar için paylaştım.Başka insanların hakkını neden yiyelim?Para veren daha iyi hizmet alıyor biz sadece var olan bir şeyi kullanıyoruz.Kapatmıyorlarsa bunu sorun yok.İllegal bir şeyde değil.

      Sil
  54. Haklısın doğru söyledin pişmanlık duymuyom zaten illegalmi falan diye öyle cevaplar aradım yani kötü bi yanı varmı diye aynen demen gibi bisi olsa zaten yapmazlardi böyle bisi haklısın şimdi gönlüm rahat oldu ben zaten bunu bulmak için çok uğraştım gönlüm de daha çok rahatladı yani ALLAH razı olsun senden yardimlarin için siberyazilimci birazcık sohbet ettik gibi oldu ama k.bakma iyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizdende kardeşim.Ne kusuru kardeşim buradayız her daim.İyi geceler

      Sil
  55. S.a. abi benim telefon turkcell htc 616 desire benim telefonuma uygun olarak ayarlayip rar icinde burdan bana atabilirmisin bi 5dkni ayirabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. as kardeşim modele göre ayarlarma yok hattın ne ise blogda ona göre paylaşımlar var çalışmayan varsa bir başkasını denersin.Yourfreedom ayarları var stabil çalışır uğraştırmaz tam oku makalelerimi.sen zahmet etmezsen kimse etmez

      Sil
  56. s.a kardesım bnm hattım vodafone ama baglanamıyorum aylardır ayarlarıda yaptım ıd sıfrede guncel sureklı ama nete baglanamıyorum 2 gun once bytes ın-out 200b 1kb fln yaptı baglancak gıbı oldu ama sıfreyı degıstırmısler yenısını yazdıgımda bytesler oynamadı halen 0 sorun telefonumdamı anlamadım yardımcı olursanız sevınırım sımdıden tşkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim sohbet panelinde 10 satır altta link paylaştım onu denermsn vodafone için.

      Sil
  57. Selamun aleyküm. Facebook sayfaniz varmı konuşabilecegimiz bilgi alabileceğimiz?

    YanıtlaSil
  58. admin rardaki veriler bozuk diyo turkcelli direk ovpn dosyası olarak atar mısın?

    YanıtlaSil
  59. usta hiçbiri olmadı 22 configden ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim simple ayarı paylaştım ona bak :) sildim o konuyu çöpmüş.

      Sil
  60. admin ben bunu fazla bilmiyorum ben hepsini yapım telefonum htc desire 816 hat vodafone hepsini yaptım connecing for server diyo bazen ama bytes ın doluyo out dolmuyo yine connecting for server diye şifreleri felan yazdım sorun ondan değil değişik vpnlerd kullandım sorun ney vodafone live yaptım ayarlardan ya yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni makalelerimi oku bunlar eskidi simple felan paylaştım o kadar.

      Sil
  61. Selamun aleyküm bu internet paylasilabiliyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A.s bu aylarlar eskidir ama örnek anlatım içerir.Yeni güncel internetler için yeni makalelerimi oku.PDANET ile paylaşabilirsin bilgisayara.Wifi olarak paylaşmak istiyorsan sıkıntı çıkarabilir.

      Sil
  62. PDANET ne oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telden bilgisayara net dağıdıyorsun anlatımı blogda var aramayerine PDANET yaz ara

      Sil
  63. selamlar ben ovpn lisansı satın aldım ama cepten bedava giriş olayını çözemedim hattım vodafone sunucu var ovpn lisansı var live.vodafone.com danda bedava giriliyor ama bunu ovpn client ine nasıl ekliycez yada open vpn nin add proxsi yazan yerdemi halledecez bi türlü çözemedim wifi açıkken bağlanıyor telefonun ayarları tam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ovpn lisansı derken neyi kast ediyorsunuz anlamadım ben ?

      Sil
  64. Server:Digital Ocean'a Ubuntu 14 ve Open VPN Yi yükledim Kullanıcılar atadım puty programı ile herşey yolunda gibi client'ler oluşturdum kullanıcılar için ama sadece wifi ile bağlanıyor.live.vodafone.com/cep.vodafone.com.tr bunlarda bedava girilen siteler işte tam burada bu adresleri open vpn nin client'ine nasıl ekliycez yada ayarlardan falan mı çözemedim şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erdal putty olayını bilmiyorum vpn editlemeyi soruyorsan örnek bir videom var simple server qphyton videolu diye sonuna doğru vodafoneyide anlattım kısaca.

      Sil
  65. Selamun aleyküm ben yeni site açtım burdaki bilgileri kullandım insanlara hizmet için senin için bi sıkıntı olurmu yani izin verirmisin ? Sadece hizmet için açtım hakkını helal et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burdaki derken paylaşımımı yapan blogları telif haklarından dolayı kaldırtıyorum.İnsanlara hizmet bu blogdada var kardeşim? altına alıntı yapıp bloğumun ismini yazarsan gördüğüm zaman bir şey yapmam kullan o zaman.

      Sil
  66. Benim telefonda open VPN çok hızlı saniyesinde de baglaniyor ama 10 dkka da bi atıyor ne yapmaliyim (vodafone)

    YanıtlaSil
  67. Tamam hakkını helal et

    YanıtlaSil
  68. waiting for server diyor sonra 6.resimdeki yere geri atıyor proxy error:on yazıyor neden

    YanıtlaSil
  69. saolasın başka bir program varmı veya açılma ihtimali varmı vodafone için tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youfreedom var,simple felan var suan test etmedim ama onları denemeni öneririm eski makalelerimde.Vodafone proxyi kapattıysa hiç biri çalışmaz orasıda ayrı konu yarın göreceğiz :)

      Sil
  70. Telefonun kendi APN sini kullan ın o ise yarıyor vodafone için yani en baştaki APN orjinal olan

    YanıtlaSil
  71. Ya admin sifra tmm o kolayda turkcell icin config dosyasini da sürekli yayinlasaniz harika olur o olmayinca bayt in de sayilar cikmiyo

    YanıtlaSil
  72. open vpn suan aveada calisiyormu

    YanıtlaSil
  73. bu paralı vpn ler simpleservere eklenebiliyormu. loginli olanlar

    YanıtlaSil
  74. ben pcdeki simpleserver i kullanıyorum. vınndan... ini dosyasından proxy ekliyorum ama kullanıcı adı şifreli vpn var bi arkadaşta onu alıcam. nasıl eklenecek biliyorsan bi cevap yaz kardeş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o öyle olmaz kardeşim vpnler vpn tunnel programları ile çalışır simple yerine open vpn tunnel programını dene pc için tam bilmiyorum ama yapan görmüştüm

      Sil
  75. aveanin your freedom ayarlarini verirmiisn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski makalelerimde var ,avea yaz arama yerine blogdaki eski paylaşımlara git

      Sil
  76. open vpn avea yeni server ne zaman açılacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan open vpn avea için yok, Yourfreedom ve handler ile bağlana bilirsin.ne zaman açılacağı konusu düşündürücü kısım böyle giderse hiç

      Sil
  77. Admin arkadsta çalışıyo bende sorun var hattim turkcell wap 2222 gonderdm uzaktan alimi desteklemiyo diye msj aldm ne yapmalyim smdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müşteri hizmetlerini aradınız mı :)

      Sil
    2. Hattım avea Yourfreedom ve handler ile bağlanma olayı nasıl oluyor bide hangi siteden gireceğiz ?

      Sil
    3. blogda var araştır yazdm hepsini

      Sil
  78. Your freedom u da indirdim diğerinide ama profil ithal diyor olmuyooo :(

    YanıtlaSil
  79. Online oyunlara girmiyor çözümü varmi

    YanıtlaSil
  80. Hattım avea telefon Galakxy S4 benim vpn mi indirmem gerekiyor yoksa yourfreedom u yardımcı olabilirmisin admin ?

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. attığız rar dosyaları yüklüyorum arşivden çıkaracam arşiv yok diyor

    YanıtlaSil
  83. şifreyi söyleyebilmisiniz

    YanıtlaSil
  84. merhaba arkadaşlar bende open vpn kullanıcısıyım hatım da vodafone ama şimdi opn vpn yi acıyorum internte giremiyorum sanki bize verilmiş bir kotanın dolmuş gibi bi hali var yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  85. verinin gelmesini nasıl sağlaybiliriz_?

    YanıtlaSil
  86. Selam kardeşim benim hat fatura li avea internet paketim de var dediğiniz bütün ayarları yaptım ama bir türlü bağlanamiyor ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  87. open vpn bozulmus admin baakima gcms diyorlar dogru

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status