Vodafone Handler ve APN ayarı Resimli

Yazar: spks Tarih: 09:44 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaba arkadaşlar vodafone hatlar için handler ayarı paylaşacağım.Kasım güncel çalışan bir handlerdir.Yandex ucweb hangi handleriniz varsa deneyin.Bedava opera mini veya diğer tarayıcılardan internette gezeceksiniz.


VODAFONE APN AYARI HANDLER

vflive AYARI İLE BAĞLANACAKSINIZ

isim:Vfsiberyazilimci
Apn:vflive
Proxy:212.65.136.226

baglanti nok:9401
Kullanici adi:vodafone

şifre:vodafone
onaylama tur:hicbiri
Apn turu:internet 

HANDLER AYARI YANDEX UCWEB VODAFONE




İYİ GÜNLER TAKİPTE KALIN.
Backquery: live.vodafone.com.tr
real host işaretlİ
proxyhost: live.vodafone.com

YANDEX HANDLER APK UPFİLE


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Live kapali açık olayı var.. Bizde handler çalışmıyor.. Simple çalışmıyor.. icmp çalışmıyor vodafoneda.. Eskiden de çalışıyordu.. 3 hattım var turkcell de düzgün çekmiyor bulunduğum yerde.. Avea da 9200 ve 9201 portunu kapattı.. Yeni ayar vermişsiniz onu da denedim çalışmadı.. AAvea da giden var gelen yok gözüküyor.. Başka bi önrriniz var mı?

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca freedom da denedim.. 57 TL verdim ve totalfreedom hesabı aldım.. Denemelerimi yaptım.. Hala yavaş internet.. Dns ile bağlanıyor çünkü.. Vodafone..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla kardeşim bu aralar bütün operatörler mevzuyu çaktı dediğin gibi hepsi portları kapatıp 80 portunu kullanıyor şuan bakalım ayar çıkarsa paylaşırım. El den birşey gelmiyor kapılar kapalı olunca :)

      Sil

DMCA.com Protection Status