Kepard ile Hızlı VPN Bedava internet-Turkcel-Vodafone

Yazar: spks Tarih: 14:31 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam

Kepard vpn bedava internet turkcell vodafone 

2015,aralık,ocak,bedava internet

Bakın beyler Çok basit ile aşağıdaki linkten vpn sitemize kayıt olalım

Siberyazilimci Kepard Sitesi

1 GÜN BEDAVA HAKKINIZ OLUR

Nasıl uzatırız?

SİTESİNDE ANASAYFADA EARN VPN DİYE BİR YEŞİLLİ BUTON VAR TIKLAYIN ONA LİNKİNİZİ YAPIN
 ARKADAŞLARINIZA PAYLAŞIN ONLARI O LİNKTEN KAYIT ETTİRİN. GÜN KAZANIN.

1 GÜN PREMİUM VERDİ NE YAPACAĞIM ?
öncelikle çok basit sitede earn vpn var ona tıklayın link çıkacak
sosyal medyada paylaşacağınız link var kısa link 6 kişi kayıt olursa 180 güne premium vpn verir. 1 kişi 30 gün pre


-------------------------------------------------------------------
Kayıt Oldunuz mu Email ve şifrenizi unutmayın.

Gelelim hızlı vpn kazanmaya.

Bu indireğimiz uygulamaya sadece bir kere gireceğiz 15 günlük Hızlı vpn almak için.

. Android 4 ve üzeri sürümü olanlar




Beyler Üye Olun yukarda ki linkteki programı indirin sürümünüze hangisi uyuyorsa.

Daha sonra üye olduğunuz Mail ve şifre ile İndirdiğiniz kepard uygulamasına girin İnternet gerekir.

 ÇIKMAYIN LOGİN OLUN KALSIN OPENİ AÇIN DAHA SONRA CONFİĞİ İMPORT EDİN




Buraya Kadar Yaptınız mı? 2.adıma geçiyoruz

Gelelim zurnanın zırt dediği yere 
siberyazilimci.blogspot.com.tr

OPEN VPN'mize import edeceğimiz Configler TURKCELL VE VODAFONE 

Tıklayın indirmek istediğiniz confiği daha sonra import edin open vpn ye.

Kepard vpn sitesine üye olduğunuz email ve şifre ile openvpn yerine yazıp bağlanın.

Bağlanmadan önce kepard açık kalacak


Turkcell Config indir
 BEYLER TURKCELL wap İstanbulda çalışmayabilir.

Turkcell apn wap ile bağlanın. 
212.252.234.168
port 8080

-------------------------------------------------------------------------------
GÜNCELLENDİ TURKCELL YUKARDAKİ CONFİG OLMAZSA BU AYARLARI DENEYİN


🔘Isim php,supl
🔘Apn wap
🔘Bağlantı noktası 8080
🔘Apn türü default
🔘Onaylama turu PAP VEYA CHAP

🌐Cfg - tıkla Yeni cfg

(2 apn ayarıda blogda var open vpn paylaşımlarına bakın)

Vodafone Config indir

Forbidden hatısı alanlar için alttakini denesinler Vf.

VF

Vodafone internet ile bağlanın olmazsa vflive ayarları ile
 blogda var open vpn paylaşımlarına bakın.

DİKKAT

OpenVPN Sadece config import uygulamasıdır vpn servislerinin ayar dosyasını çalıştırır.
Sizlerin open vpn şifresi diye bildiği aslında vpnbook şifresi.Bu bizim kullanacağımız kepard şifresi
Ne mutlu hepsini okuyana :)

------------------------------------------------------------,


SIKCA SORULACAK SORULAR VE CEVAPLARI :D

Dediklerini harfiyen yaptım resimde attım olmadı?


wap veya vflive ayarları bölgenizde veya semtinizde sorunlu olabilir.

olmuyor?

-yukardaki dediklerimi harfiyen uygulayan her insan yapar

HATA veriyor?

-apn ve hata resminin linkini yolla(hizliresim)

şifreye ne yazalım?

dediklerimi tam oku.

APNlerin resimlerini atarmısın?
zahmet edip bloğumdaki openvpn paylaşımlarına bakarsan vflive ve wap ayarlarını bulabilirsin.


Her şey tam yine olmuyor ?

resim at hizliresim linki apn ve hata

Edit:rar içinde indirme linki ftp
http://siberyazilimci.com/open/vfveturkcell.rar


VODAFONE BİR BAŞKA AYAR DENEYİN Altta
http://qfs.mobi/f1857483

VİDEOLU ANLATIM LİNKİ

http://qfs.mobi/f1853502

Vodafone internet ayarı ile video çekilmiştir alıntıdır.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Yanıtlar
    1. Authentication failed veriyor?

      Sil
    2. şifre kul adı yanlış openeninkini girmeyeceksin.

      Sil
    3. siberyazilimci kepard sitesi yazan kelimeye tıkla yeniden kaydol kardeşim

      Sil
  2. Turkcel wap kapalilar olmaz anladigima gore :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada bloğunla ilgilen bence bedavakitaplarım olan biraz ilgilenirsen iyi olacak ilerde :)

      Sil
  3. Kardesim sunu mediafire ye upload etsene configi gozunun yagini yiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatih daha kolay upfile seçeneği var.Şuan yükleyemem ama yarın akşam linkleri güncellerim

      Sil
  4. Kardesim qrs mi oyle bir site varsi mobilden insiremiyorum open vpn kullandığından dolayi sayfa geliyor ama indir,e yapmiyor 2sn atsan sana zahmet onun disinda her site olur :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ftpye attım rar içinde iki dosyayı makale sonuna bak

      Sil
  5. teskkrler ya admın adamsın ne diyem

    YanıtlaSil
  6. Kardes kendi aplikasyonundan baglanmayi soylermisin ? Telefon android 2.3.6 hat vodafone.

    YanıtlaSil
  7. slm yine ben diğeri yavaşladıda bende forumuna bi bakam dedim connecting diyor inş bağlanır :D

    YanıtlaSil
  8. Neden Bender turkcell WAP twitter disinda baska birseye girmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlari uygulayip baglaniyorum ama sadece twitter a erisim var. Hatta finch vpn ile de baglaldim ama yine ayni

      Sil
    2. proxy manager kullanmayı denedinizmi

      Sil
  9. http://hizliresim.com/yA2Dgn
    http://hizliresim.com/BRod3L
    http://hizliresim.com/J7dGm5 işte bağlanmıyor 20 kere denedim herhalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ferhat wap ayarların kapalı olabilir son olarak bir umut normal turkcell int ayarı ile dene.

      Sil
  10. Adamsın çok hızlı giriyor ama kepord da premium 1 gün gosteriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siteye üye olup referans linkini paylaş sosyal medyada 6 kişi kayıt olursa premium veriyor 180 güne kadar

      Sil
  11. normal vodafone apn ayarı ile deneyin son olarak vflive ayarları bulunduğunuz bölgede çalışmıyor olabilir.

    YanıtlaSil
  12. Proxy error hatası alıyorum vodafone

    YanıtlaSil
  13. http://hizliresim.com/dW4AnX hata bu vodafone internetle de denedim olmadı ovpn dosyasında bişey var galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEZGİN Kepard programında openvpn yi on yaparmısın

      Sil
    2. ikiside açık olacak bunu kast ettim

      Sil
  14. Tamam zaten openi açıp ondan sonra keaparda tıklıyorum connect diyo sonra bu uygulamaya güveniyorumu işaretliyorum ondan sonra yine connect diyo ama gelmiyo bişey öyle connect diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. segin ben direkt connect oldum kepard felan açmadan.bazıları böyle çözmüş bende önerdim sana. Vflive ayarların çalışıyormu ? çalışsa proxy error vermez configin

      Sil
  15. kardeş openvpn yi aktif yapmak için internet mi gerekiyor
    oranın yesşil yanması için ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. int ile kepard uygulamasına bağlanın login olun kapatmadan daha sonra open vpn ye confiği import et bağlan en son internetten çık gez configde.

      Sil
    2. kardeş vlive ayarıyla bağlandım hızlandı ama hala yeşil yanmadı ?

      Sil
  16. Hocam olmuyor.
    Kepard open vpn on yaptım.Opebvpn acip connect deyince kepard tekrar baglanmaya calısiyor.
    Kepard openvpn acik uygulamayi kapatip openvpb connect deyince proxy error diyor.Nasil olacak acab 2 si ayni anda calismiyor nedense

    YanıtlaSil
  17. sesli olarak söyleyeceğim bir kaç şey var yorum atanlar için . Olmuyor diye yorum atmayınız arkadaşlar mümkünse resim atınız makaleye video atacağım sadece sesli açıklama.

    YanıtlaSil
  18. Eksiksiz yaptım olmadı .

    İlk kepard uygulamasını açıp login oldum.Openvpn on şeklini aldı.Daha sonra Openvpn programını açıp verdiğiniz config import ettim ve kepard üyeliği ile girdim.Bağlandığımda arkadaki kepard uygulaması tekrar connectinggg diyor.Tekrar bağlanmaya çalışıyor.

    Bir başka şekilde denedim. Kepard uygulamasına bağlandım. Openvpn on yapıp kepard uygulamasını sonlandırıp openvpn programına girip bağlanınca bu seferde proxy error hatası verdi.

    Bu arada live ayarlarım sağlam.Openvpn devamlı kullanan biriyim.APN lerde sıkıntı yok.

    YanıtlaSil
  19. 2 APN ile de denedim hocam

    YanıtlaSil
  20. MAKALE ALTINDA VİDEOLU ANLATIM İNDİRME LİNKİ MEVCUTTUR.YORUMLAR KİLİT BEYLER.

    YanıtlaSil
  21. adminnn telde çalışıyor sorunsuz ama pcde openvpn ile denedim olmadı bağlantı kuralamıyor diyor denermisn bir çozüm yolu yokmu yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alican pc için deneme yapamadım ama ilerde pc için paylaşımlarım olacak.

      Sil
    2. kardeş pdanet i kullan forumda var ben sorunsuz kullamıyorum

      Sil
  22. Teşekkürler internet paketim bitene kadar kapanmaz inşallah :)

    YanıtlaSil
  23. Admin blogun gerçekten güzel paylaştığınız her şey sorunsuz çalışıyor Teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  24. abi vodafone net ile bağlandım diğer openvpnlerde oluyordu videokulardaki herşeyi izledim ama byts 71 kalıyo 1dk beklioturm tekrar bağlanmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bende de var. 71 byts de kalıyor.Bağlanmıyor :S

      Sil
  25. Admin import etmek nasil yapilir

    YanıtlaSil
  26. Videolu anlatıma baktım olmadı allah razı olsun yinede. Bu finch vpn üyeliği ile giremiyorum artık buna bi el atsana admin.

    YanıtlaSil
  27. Admin ben bunu ne kadar aradim buladim cok saol süper sin

    YanıtlaSil
  28. adamin dibisin admin heykeli yapılacak adamsın :)

    YanıtlaSil
  29. İnternet Paketi olmadan çalışmıyormu ?

    YanıtlaSil
  30. 180 i kaptın herhalde admin :)helal olsun

    YanıtlaSil
  31. Admin neden hiç avea icin internet paylaşımı yapımıyorsun

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. admin telefondan denedim olmadı pc den bağlandı çıkış yaptıktan sonra tekrar denedim olmadı Autodesk_Inventor_2012 3GB lık programı indirecem de bu verdiğin ayarlarla hızlı inermi acaba open vpn den çok yavaş indiriyor.Yinede teşekurler paylaşımların için

    YanıtlaSil
  34. Admin süre uzatmak için başka bi çözüm var mı yeni email alıp yapsak olur mu

    YanıtlaSil
  35. bu kadar saçma anlatım olamaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videolu + yazılı anlatım neresi saçma yapan yapıyor?

      Sil
  36. kepard connecting diyo duruyo bişe oldugu yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim kepard bağlanmadan önce internet olması gerekir anlatım bana ait değil alıntı

      Sil
  37. Ya 1gunluk sure bitti paylaşım yaptım kayıt oldu herkes ama 15 gün gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyal medya linkini paylaş kendin sahte email ilede kayıt olabilirsin :D

      Sil
  38. Hızlı makul fiyatta hizmet alabileceğim vpn önerilerinizimrica ediyorum.
    Tabletimi sadece işe giderken ve gelirken kullanıyorum.
    Hergün değilen ayarları bulup ayarlıyana kadar işe gelmiş oluyorum.
    Sağlıklı sabit biryerden hizmet almayındüşünmeye başladım....

    Saygılar;

    YanıtlaSil
  39. Abi finch vpn dosyasi varmi sizde vodafone

    YanıtlaSil
  40. Pc den vın modem ile bağlan arkadaşlar eve telefon ve internet mi aalmalı
    Yoksa vın ile iyi bir vpn firmasından hizemet almak mı mantıklı ?

    Saygılar;

    YanıtlaSil
  41. Yalın net ise dediğiniz enson çare olrak düşünüyorum onu.
    Zaten telefon aidat parasını faturaya kitliyorlar...
    Daha bizim gölgede fiber yok.
    Finc ve avea çalışırken evde ki netten daha iyi hizmet alıyordum.
    Avea patlayınca hattı vdf na transfer ettim.
    Vın modem ile pc dende bu yöntemi hayata geçirebilirsem.
    İki abonelik alırım vpn hizmeti için kafam rahat olur.

    Sizin düşünceniz nedir bu konuda ?

    Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasan operatör işi belli olmaz riske gireceksen premium vpn alırsın yanlış yönlendirmeyin.TTnetin telefonsuz internet servisi var.

      Sil
  42. 1 günlük sure bitti başka hesap aciyorum olmuyor 1 günlük vermiyo sahte hesaplarla 6 kez kayıt oluyorum yine olmuyor yardim edin

    YanıtlaSil
  43. Aldım premium hesap 17 tl ye geldi.
    Fakat o kadar apn tanımlamışız ki.
    Çalışanın bulamadım.
    Bu vpn de çalışan apn ayarlarına beni yönlendirirmisiniz?
    Testini yapıp bende izlenimimi paylaşırım.

    Sonrada pc de test ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasan internet ayarı ile bağlan ilk olmazsa wap ayarları ile blogda eski makalelerde resimli wap ayarı vardır ama ilk normal varsayılan ayarların ile gir.

      Sil
  44. Aynı telefondan bir üyelik daha aldıgında 15 gün hediye vermiyo . Bu arkadaşlara kayıt ettirmeyide biraz açıklasan admin? E postaya gelen kod flan varmış galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezgin siteye gir earn premium vpn yazar tıkla ona.facebook twitterde paylaşacağın kısa kod veriyor onu paylaşacaksın.

      Sil
  45. Pcde kullanabilir miyim nasıl olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan pc için deneme yapmadım yakın zamanda makale yayınlarım.

      Sil
    2. kardes pdaneti kullan kesin çözüm hatasız çalışıyor
      forumda anlatımı var ben 1 aydır kullanıyorum :)

      Sil
  46. freedom gibi ama ceza vermeyen kral bi internet programi yokmu

    YanıtlaSil
  47. zaten internet isteyen bir internet programi ne tuhaf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet olayı çok yanlış anlamışsın dostum.Bir kereliğine int gerekiyor.

      Sil
  48. Merhaba bugune kdr cok guzel kullanitorsum fkt telefonumu kapatip actiktan sonra auecation failed hatasi almaya baslasdim acaba nasil duzeltebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hatanın sebebi şifrenin yanlış olmasıdır

      Sil
    2. Hayir sifre yanlis degil kepard hesabina normal giris yapabiliyorum

      Sil
    3. premium süren bitmiştir. makalede nasıl alınacağını anlattım.

      Sil
  49. yaptim tüm ülkeleri denedim olmadi 16 gunluk uyelik oldu arkadaşi davet ettm ama baglanmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet videoki gibi yaparsan bağlanır internetinin olması lazım ilk başta

      Sil
  50. Bytes out 71 de kalıyor
    Çözüm lütfen

    YanıtlaSil
  51. Uygulama ile baglanamadim direk openvpn ile girdim baglandi.

    YanıtlaSil
  52. ne open vpn ne troid hicbiri olmuyor her şeyede uyuyorum bitek yourfreedom ve handlerler oldu turkcellim ve s4 gt-19500 telefonum neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wap kapalı olabilir diyeceğim ama whatsapp facebook confği denedinmi?

      Sil
  53. Kardesim ben herseyi yaptım giriyor fakat bu 180 günlüğü yapamadim paylaştım arkadasima kayit oldu gelmedi bana 30 gun teşekkürler yine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi linkinden farklı mail adresi ile kayt ol dene

      Sil
  54. Hocam videoyu da izledim tamam aynisi gibi öpen VPN te baglandim ya sonra nolacak keparde yeşil yanmiyor keparde anahtar işareti de gelmiyor tam yapamadığı yerde video biti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk başta internet bağlantının olması lazım

      Sil
  55. Selam.
    Sorunu çözdüm.
    Başka bir siteden config dosyası denedim.
    Vdf internet ayarları ile openvpn anında bağlandı.
    Hız gayet iyi.
    Kepard bağlanıyor diyor bir türlü bağlanamadı.
    Onu açmadan openvpn ile bağlanıyorum.
    Hız testim : http://hizliresim.com/g4LYvZ

    Saygılar;

    YanıtlaSil
  56. Tesekkurler admin oldu 15 gun bitenekadar bi kotasi varmi gunluk sukadar filan

    YanıtlaSil
  57. sevgili admin bu tür vpnleri bizlere haber verdiğin için minnettarım sayende 6 yeni premium vpn em oldu... ama bir konuda seni uyarmak isterim vodafon için verdiğin config hatalı... lütfen düzelterek verki insanlar kullansın üstelik neden kepard ın hollanda serverini veriyorsun ? bu server p2p destekli en yavas sever ı kepardın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatalı derken? düzgünü varsa verde bakalım test ettim çalışıyor

      Sil
  58. Elinde çalışan config olan varsa paylaşır mı?
    Benim bulduğum config sabah çalışmadı.

    Saygılar;

    YanıtlaSil
  59. http://i.hizliresim.com/rmdamz.png
    http://hizliresim.com/Q4g0RA
    http://i.hizliresim.com/k1Yaj7.png
    internet olmadan nasil giriyorsunuz kepard a ?
    connet...de kaliyor
    open vpn sorun u da var tabi

    YanıtlaSil
  60. Vpn işini telefonun ayarlarında bulunan vpn
    Kısmını yapılandırsak daha rahat değilmi?

    YanıtlaSil
  61. Kardeşim allah rızası icin bana nasil 180 gun premium yapacağım sölermisin arkadaşa attım kayit oldu gelmedi .s lutfeen

    YanıtlaSil
  62. Bir gün kullandıktan sonra baglanmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. premiumu nasıl kazanacağını makalede anlattım çok basit.

      Sil
  63. ekranin fotarafini cektiklerimi atamiyorum

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. Öncelikle Teşekkürler admin ben yapamadım ama olsun wap ayarlarim kapalı dedin bana wap yazıp 2222 yolladım cihaziniz uzaktan ayar alımını desteklemiyor dedi sonra müşteri hizmetlerine baglandim oda bir şey yapamadı bunun başka bir yolu yok mu mesela open config wap a göre değilde internete göre olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turkcellde int ayarı ile giriliyor çoğu confiğe :) whatsapp facebook confiğini dene

      Sil
  66. Sevgili admin elinde varsa yolla demissin... Kardes sen config yapmayi bilmiyorsan sana ne diyeyim ben? Sayende uye olduk baktim 6 tane vpn adresi var hepsini cikarttim hatta ip adreslerini bile cikarttim bu ise az merakli isen cok secenek bulursun...bende olan bi vpn var mesela zamaninda 6 aylik tek cihaza premium veriyodu onu gecen karistirdim ve yaptim...arkadaslar config yapmayi ogrenin kafaniz cok rahat eder...kepard iyi bi yedek oldu bana tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak kardeşim sen daha o yorumu neden attığımı bile anlamamış gelip bana araştır indir editle diyorsun ben editlemenin videolarını 1.5 ay önce çektim.Benim senden istediğim paylaşta millette yararlansın benim hayatımın bu blogdamı geçtiğini sanıyorsunda confiği editleyim.Yorumlara zor yetişiyorum . Ayrıca denemediğim confiği atmıyorum makaleye hepsini nasıl deniyeyim?.neyse

      Sil
  67. kendine teşekkür edecegine yapmayida bilsen sen paylaşırdın admin olmadı ama eline saglik boş boş konuşuyor bunlar

    YanıtlaSil
  68. benimde sıkıntım byts out artıyor ama baglanmıyor hicbirinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hattın nedir ahmet? vodafone farklı bir config yükledim dene istersen vodafone ise. APN ayarlarınıda internet ile dene ilk daha sonra alternatif olarak wap vflive dene

      Sil
  69. Arkadaşlar admine yüklenmenin anlamı yok...
    İşinden gücünden kalan boş vaktini değerlendiriyordur.
    Önemli olan şu ki böyle bir yerde çözüm imkanı bize sağlaması.
    Yaşadığımız sorun ve çözümleri yazmadığımız sürece ilerleme olmaz...
    Ben kullandığım config dosyasını birazdan paylaşıma açacağım.
    Adsız arkadaşlarda ad alırsa kendine konuyu ilerletiriz.

    Herkes bir el attımı konuya altından kalkarız....
    Pc den bağlanma için yakında testlere başlıyacağım bu arada....

    Saygılar;

    YanıtlaSil
  70. Config : https://mega.co.nz/#F!Csgx0Rob!BPzv5G6SSTiv4SBfslkp7w

    Bilgisayardan kullanan arkadaş varsa neler yapmam gerekli yardımcı olur mu?

    YanıtlaSil
  71. Admin ben dun kullanıyodum ama artık accaunt vermio yardımcı olursan
    http://hizliresim.com/D8kpa1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. premium süren bitmiş video yüklüyorum nasıl yükseltileceği hakkında.

      Sil
  72. ferhat ben nasıl bağlanıyorum ? hayır o configle okadar çok giren varki. onu geçtim bir çok config mevcut anlatımıda mevcut

    YanıtlaSil
  73. ayrıca o makalede wap ayarı var ilk wap ile deneyin resimdeki gibi sonra bağlanmayı deneyin wap ayarın kapalı ise çalışmaz

    YanıtlaSil
  74. Admin kepard sitesinde ovpn dosyalari varmi ben lvpn pvpn gordumde ovpn bulamadim farkli ulkelerin bulup ayarlarini yapmayi dusunuyorumda burdada paylasabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.kepard.com/personal-vpn-settings/

      yazıları iyi oku zipli dosya var içindekileri editlebilirsin.

      Sil
  75. yandexten girdigim icin indiremiyorum videoyu oncedendemistim haatim turkcell telefon gt-19500 wap acikmi bilmiyorum wap 2222 gonderince 532 yi ara diyor ama onuda aramiyir uzun süre tl yuklemedim diye olabilirmi bide videoyu baska bi indirme yerinden indirme olasiligimiz varsa güzel olur tum vpn programlarinda byts out 2kb geciyor ama hala baglanmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet kardeşim günlük 50 yorum geliyor cevaplamak 1 saatimi rahat alıyor.O videoyu int olan bir yerden indirmek zorundasın videoyu başka yere yükleme şansım yok alıntı olduğu için.

      Sil
  76. programi yapmak istedigim icin cok msj atiyorum özür dilerim k.b

    YanıtlaSil
  77. wap ayari acikmi deilmi nerden acicaz veya oyle bir bilgi var mi?

    YanıtlaSil
  78. Öncekinden bin kat daha hizli adamsin lan sen

    YanıtlaSil
  79. Admin tek sorun var kepars sitesine kayit oldurtuyorum arkadasimi ama gun gelmiyor sorun nee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni sorun hepimizde var kardesim.admin hocamdan bu konuda yardim istiyor ve yaptigi videoyu dort gozle bekliyoruz emeginize saglik simdiden...

      Sil
    2. video çektim beyler izleyin sonuna kadar

      Sil
  80. Admin kardeşim vflive ayarını nasıl açıcam bana bi soylermisin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müşteri hizmetlerini araya bilirsin mehmet.Vflive ayarlarım açıkmı kapalımı nasıl öğrene bilirim de.

      Sil
  81. kardeşim her dediğini dikkatli şekilde okudum yaptım kepard connecting...kalıyor çözüm ne open vpn oda oldu keparda connetıng sorunu var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaldır tekrar kur kardeşim farklı server deneyebilirsin.

      Sil
  82. wifiyle denedim kepard open vpn yeşil ışık yanıp bağlanıyor veri paketini açınca connectıng de kalıyor baglanmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoyu izleye bilirsin indirip link var makalenin altında.

      Sil
  83. admin sertifika hatası neden verir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maykıl kaldır programı yeniden kur verileri de temizle, tarih ayarların doğru olduğundan emin ol

      Sil
  84. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  85. Kepard sitesinden inen configlerde nereleri değiştirmek gerekli?
    Bilen arkadaş bir el atsın...
    Saygılar;

    YanıtlaSil
  86. Hasan configin resmini ekle dogru indirmis isen degistirecegin yeri soyleyeyim

    YanıtlaSil
  87. Zipli olarak hepsi indi.

    YanıtlaSil
  88. 196 günüm var fakat openvpn auccation vsvs bişeler diyor 3 saat öncesine kadar düzgün dü
    Bu hatayı alanlar var mı admin çözüm nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim ben yaptım fakat bi arkadaşıma paylaştığım zaman artırmıyor 15 gün neden biliyormusun lütfen yardım ed canım kardeşim :(

      Sil
  89. Android 4 üzerine yaptım fakat android 2.3.6 ya yapamadım yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kepard 2.3 6 uygulamasında open vpn modülü yok yapamazsın

      Sil
  90. Kepard sitesine git kepard uygulamasini indirecefin yerde android 4. Uzeri ve 4 alti var sen android 4. Alti olan kepard uygulamasini indireceksin

    YanıtlaSil
  91. Arkadas daveti ile premium alamayanlar tam emin degilim ama davet ettigiginiz arkadaslar windows dan kayit olup uygulamayi da windowsdan yukleyip baglandigi zaman premium alabileceksiniz gibi biseyler anladim ama yanlisda anlamis olabilirim kimsede sormuyorki admin sen prü:) aldinmi diye

    YanıtlaSil
  92. Vodafonda vflive dunden beri calismiyor arkadaslar haberiniz olsun ben hep vflive ile baglaniyordum fakat vflive ayarlari dunden beri proxy hatasi veriyor configde bir sikinti yok hem buradan denedim hemde kendimde duzelltim ayni degisen birsey olmadi.suan kepard hicbi sekilde calismiyor vodafonda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edit: sorun yok arkadaslar apn de sikinti varmis hem vflive hemde config calisiyor...

      Sil
  93. türkcell bağlandım hemen bağlanıyor geceleri bağlantı hızı da oldukça iyi. ama vodafone de ne yaptıysam bağlanmadı. emeğine sağlık paylaşımlarını sürekli takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) 2. vodafone configde yüklemiştim bak bi onada

      Sil
  94. Kardeşim kepard bağlan diyince open VPN kapatıyor kendini bağlanmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim diğer vpn türü programlar varsa kaldırıp denermisin çakışma olabilir

      Sil
  95. Bugün kullandım sıkıntı yok hız gayet iyi...
    Direk openvpn ile bağlanıyorum.
    Daha önce paylaştığım config ile...
    Hat vdf.

    Saygılar....

    YanıtlaSil
  96. kepard acilmadi ama opnvpn. hizi baya. iyi oldu o. sitedeki mail ile şifre ile giriş yaptim ve sizin buradaki makaledeki configle giriş yaptim ama şu düşündürüyor beni o sitedeki linki paylastim uç arkadasim kayit yapti simdi bu hızlı openvpn 1 gün mu sürecek 15 gün mu çünkü keparda 16 gün premirum yaziyo yada arkadaslarim kayit yapti ya oradan. sürem artacak mi ve neden acilmadi kepard acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazıyosa okdr kardesim. daha fazla kişi kyt ettr

      Sil
  97. your fredoomu cezadan cikarmanin yolu varmi bi tek o oluyorda internet

    YanıtlaSil
  98. hızlı resim ekran goruntulerini bulamiyor

    YanıtlaSil
  99. hızlı resim ekran goruntulerini bulamiyor daha dogrusu hangi dosyada ben bilmiyorum benimkepard connectingte kaliyor

    YanıtlaSil
  100. http://i.hizliresim.com/jvvGnL.png http://i.hizliresim.com/A00d7v.png http://i.hizliresim.com/BRR56p.png

    YanıtlaSil
  101. 3 kere üyelik açtım senin verdiğin linktende açtım ama gün vermedi 0 surekli

    YanıtlaSil
  102. Admin süpersin kardeşim adam akıllı okusunlar öyle bir oluyor ki sadece biraz ugrasmak gerekiyor. Herkes hazır yemeğe alışmış

    YanıtlaSil
  103. Admin bi sorum olacak. Bunu sınırsız yapmak için ne yapmamız gerekiyor. Premium yapmak için yani.

    YanıtlaSil
  104. Erhan fatma akilli oku yaparsin: ))

    YanıtlaSil
  105. Kardeş bende Kepard bağlantı hatası verdi kullancı adı ve şifre girdikten sonra

    YanıtlaSil
  106. kepard connect iken bağlıyken yani open vpn den bağlanınca kepard kopuyor yani kırmızıya dönüyor bütün ayarları harfiyen yaptım open vpn den bağlan dediğim anda kepard kopuyor.

    YanıtlaSil
  107. her şeyi yaptm ve videoyu izledim ancak openle baglanmaya calısıyorum ama baglanmıyo waiting for server diyor ve sadece byts out artıyor

    YanıtlaSil
  108. Admin host patladi galiba hic bir vpn baglanmiyor bu hostlara nereden bakacagiz calisan varmi deneyelim

    YanıtlaSil
  109. Admin dedin herseyi harfiyen yaptım olmadı hat turkcell mantida çok iyi kptm simdi ben keparda baglaniyom wifi ile yesil isik da yaniyor o arada sorun yasiyom yesil isik yaninca open vpn için turkcell apn waw ayarina gecince haliyle yesl isk snyr sonra open vpn kepard uyelk ile config li yorum girmyor hata yi nerde yapiyom yazilarini Hepsini diktli okudum

    YanıtlaSil
  110. Turkcell olanlar bosuna ugrasmayin host kapandi dagilin hadi bakim anliyorsunuzmu ne: )

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status