Vodafone Vflive Ayarlı Open VPN Config

Yazar: spks Tarih: 11:20 Kategori: , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam

Vodafone Vlive Ayarı kasım open vpn,vlife apn ayarı,vodafone open vpn kasım config

Merhaba arkadaşlar vodafone vlive İnternet ayarı açıldı bugün configlere Vf live ayarları ile girebilirsiniz.Vodafone güncel apn ayarı çalışan configler 2015.Vpnbook us2 serverine bağlanır
Apn ayarını yapın  Openvpn import file from sd karttan confiği import edin aşağıdaki şifreyi yazın girin.Bedava internet vodafone


Vodafone Vlive Ayarı APN AYARI


YADA OLMAZSA

VODAFONE NORMAL VARSAYILAN APN AYARI İLE BAĞLANIRSINIZ.

  • Username: vpnbook
  • Password: w4dRASta


İMPORT EDECEĞİNİZ CONFİG 






Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Gardas meraba iyi gunler. Sipirmin hunter adli bi arkadas qpython turksell ayarini paylasmis yutupta onnumara calisiyor ucuyor internet o derece bi incelermisin ayari oncekinden cok farkli sende paylasirsan daha cok arkadas faydalanir saygilar selamlar

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler admin calisti.Bugun tamda yeni yontem bulmustum vodafone int apnsiyle girmiyodu.Proxyle falan hem openvpn yi hemde troidi calistirmistim.Neyse duzeldi tesekkuler tekrar:D

    YanıtlaSil
  3. Sipirmen hunteri denedim olmadı admin bide sen analiz yaparmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denedim çalışmadı diğer arkadaşlardada çalışmamış ayarları incelerseniz spordabugun gollercepte ayarı var ikiside kapandı

      Sil
  4. S.a. admin ben open vpn yi kullanıyordum fakat bi sorun oluştu connnect derken dolmuyor sorun nerden kaynaklanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a.s bu sorun ne zaman oldu? Hattın ne dir? şifreyi doğru giriyormusun? herhangi bir hata alıyormusun? APN ayarlarını ve open vpn nin resmini çek

      Sil
  5. kardeş connect yapıyorum hep bekliyor vodafone live kullanıyorum olmuor yardım edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal apn ayarı ile dene kardeşim makaleye yazdım.

      Sil
  6. adimin bu ovpn pcde çalıştırma şansımız yokmu ya telde gayet güzel çalışıyor ama pcde openvpn ile bağlanıyorum bağlantı kurulamadı diye hata veriyor internet ilede denedim olmadı vflivede denedim olmadı sana zahmet yardımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ovpn pc için yazılımı var kendi sitesinde configi ayarla telefonu bağla pc ye yaparsın. Open vpn in sitesinde client var o client ile configleri çalıstır telefonun netini pc ye bağla

      Sil
    2. ya bilyorum openvpn pc için indirim eskiden kullndm nasıl oldunu bilyorum yani ama bu ovpn kullanıp şifre k.adı yazıp bağladım zamn bağlanmıyor bir türlü çözemedim

      Sil
    3. vodafone internet apn si iledemi bağlanmıyor? belki donanımınızı pc görmüyordur

      Sil
  7. Kardes bu vpn CLASH OF CLANSA GIRMIYOR BİDE COK YAVAS

    YanıtlaSil
  8. Benim live kapaliydi.Buradaki tum vodafone paylasimlari olmuyordu.Bunu deniyim dedim oldu live de açıldi nasil olduysa:D tskler

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Arkadaşlar;

    Ping değerleri çok fazla..
    Hızımızı nasıl artırırız?

    0.26 en fazla gördüğüm hız..

    Saygılar;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vpn serverları çok yoğun olduğu için senin max hız alman imkansız

      Sil
  10. Turkcell için whatsapp facebook değilde tam olarak internet ayarı ne zaman gelecek ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam internetten kastın nedir anlamadım ama whatsapp facebook configde yorumların neredeyse hepsi heryere girdiğini söylüyor beklentin kampanya yönündemi

      Sil
  11. Sevgili arkadaslarim sizleri bir konuda bilgilendirmek istiyorum malumunuz yaklasik bi 10 gun kadar once vflive ayari ile vpnbook vpnsine baglanip harika hizlar alabiliyorduk fakat artik neyi degistirdilerse suanda kullandigimiz proxy asla 1 mbiti gecmiyor.bunu elimde bulunan ucretli bir vpn ile hem wifi hem normal internet hemde vflive ile denedim.wifi ve normal internette hiz problemi olmadi cok rahat 5mbit hiz alabildim.fakat vflive ayari ile maximum 1 mbit hiz alinabiliyor.simdi bana sakin vflive degil normal internet apnsi ile baglan demeyin onuda denedim hicbisey farketmiyor.sorunun kullandigimiz sonu 136.226 ile biten proxy den kaynaklandigini dusunuyorum.vodafonda calsitigini bildiginiz baska proxy varsa deneyebilirim.bu sorunun cozumu icin herturlu paylasima ve oneriye acigim.cevaplarinizi bekliyorum iyi gunler...

    YanıtlaSil
  12. Kardesim claah of clans a giren config dosyasi var mi burdakileri denedim ama olmadi yardimci olur musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim free configler ile girmem mümkün değil ping yüksek olduğu için.

      Sil
  13. Demek ki daha fazla çalışıp paylaşmak gerekiyormuş.
    Bazıları başarmış :)

    YanıtlaSil
  14. Bi config editlesen olur mu

    YanıtlaSil
  15. Sevgili admin iphone için apn ayarları nasil olacak ?

    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  16. admin kardeş ferrariye lpg yi nasıl taktırırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanayiye gir arama yerine ferrari lpg yaz amcalar yardımcı olacaktır :D

      Sil

DMCA.com Protection Status