OpenVPN Aralık vpnbook Şifresi

Yazar: spks Tarih: 02:58 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaha arkadaşlar Vpnbook Şifresi değiştir güncel Kullanıcı ADI ve şifresi,02 aralık şifre,03,04,05 aralık yeni şifre

  • Username: vpnbook
  • Password: w4dRASta

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. admin vodafon simle server niye çalışmıyor bilgin var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalısıyor proxy değiştirmeyi dene.Birde vflive ayarları bazı il ve ilçelerde çalısmıyor ondanda kaynaklı olabilir

      Sil
  2. Benim vodafone live kapaliydi.Burdaki tum vodafone pylasimlarina girmiyirdu.Bu paylasimi deniyim dedim oldu live de açıldi nasil olduysa:D
    tskler

    YanıtlaSil
  3. dostum denedim olmuyo turkcell hattim :/ bi yardim etsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apn ayarını ve olmuyor dediğin kısmın resmini atarmısın hizli resim linkleri ile ?

      Sil
  4. Kardeşim çalışan bir tane turkcell bedava whatsapp & facebook & internet bağlantısı göndersene.Ben hangisini yapayım bilemedim.Çalışan var ise bağlantı ver girip yapayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en son makalem çalışıyor kardeşim facebook whatsapp vpn makaleleri doğru okursan yaparsan ilgini resimler çekiyorsa yapamazsn

      Sil
  5. adminim yeni config cikmadi yav ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkacak kardeşim hatta video çekicem kendiniz çıkarcaksınız :D

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. hocam bu hafta içi cumaya kadar halletmeye çalışacağım

      Sil
  7. hocam dns falan değişik herhalde olmuyor türkcell proxsyi geçiyor wating for serverde kalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim linklerini yollasana apn ve hata aldığın yer.

      Sil
  8. Admin ben pc den bağlanacam da bu verdiğin config dosyalarıylamı bağlanacam pc den yoksa onunki ayrımı bi yardımcı olsanız kardeşim seviniriz.

    YanıtlaSil
  9. tamam admin sağol yaptım senın o paylaştığın configle çalıştı

    YanıtlaSil
  10. arkadasim tesekur ederim interneti kulaniyorum. yalniz baya bi yavas bu konuda yapilacak birseyler varsa paylasirsaniz sevinirimm simdiden tesekurler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaşacağım farklı vpn servislerini videolu olarak

      Sil
  11. Kardeş open vpn dosyasını editleme konusu hakkında video çekecektin.bekliyoruzz

    YanıtlaSil
  12. S.a ben avda kullanıyorum hattın için paylaşılan son apn ve configi yaptm ama hala giremiyorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon avea olcak

      Sil
    2. aveada config yok kardeşim open çalısmıyor 1 aydır.yourfreedom vpn ve handlerden girebilirsin.

      Sil
  13. Admin bnim hat turkcell yaptim sac full doluyo o kutu sonra atıyo sifreyi tekrar soruyo napmam lazim

    YanıtlaSil
  14. Aynen benimkide geliyo geri sifre istiyo nasil yapariz tm anlatsana

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status