Yourfreedom Vpn Sınırsız kullanmak Tüm Operatörler

Yazar: spks Tarih: 15:05 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam

yourfreedom vpn sınırsız kullanma,yourfreedom hack apk,yourfreedom sınırsız yapma,how to make unlimited your freedom vpn,avea,turkcell,vodafone



Merhaba arkadaşlar sizlere bu videomda yourfreedom vpn de ceza aldığımız zaman nasıl cezayı veya engeli kaldırırız ondan bahsettim eğer videodakiler işinize yaramazsa altta vereceğim alternatif yöntemleri deneyebilirsiniz.Videoki yöntem siberyazilimciya aittir.Videodaki yöntem ile bedava internete girebilir bağlantı cezalarından kurtulabilirsiniz.


Yourfreedom Nasıl Sınırsız Yapılır?Engel,ceza,süre Nasıl kaldırılır.


(ROOT Gerektirir.)

youtube direkt link


Titanium Backup Pro videodaki program


Eski Yourfreedom Sürümü 

TIKLA YOURFREEDOM LAST Upfile

Olmazsa alternatif yöntemler.

Alternatif yöntemler
Eğer olmaz ise
1- Titaniumu 2.kez yapın rest atın.ID sinin değiştiğini kontrol edin.
2-Yourfreedomu kaldırın veriyi temizleyin titaniumdan device id değiştirin rest atın ayarları yapın girin.
3-Telefonunuzun tarihini 2 gün ileri yapın.otomatik ayarlamayı kapatın.Yourfreedomun veriyi temizleyin,titanium backup ile device id tekrar değiştirin.



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Tesekkurler adminde, your freedom 64kb sinirini kaldirmayi yapabilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kardeşim onun için uğraşmadım whatsapp facebook işinizi görür.ileride o konuyada geleceğim.

      Sil
  2. söylediklerini harfiyen yaptım bağlanıyor fakat hiç bir yere giremiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. whatsapp facebook işini görür. bağlanıyor giremiyorum derken üstte anahtar çıkıyorsa kapıda yeşil renkli ise olmuyor yazma hızı az ondan kaynaklanıyor

      Sil
  3. Hocam Open vodafone da calisiyormu yeri burasi degil ama kusura bakma

    YanıtlaSil
  4. admin bunlarin hicbirine gerek yok. sureyi kaldirmak icin 5-10 defa belki de 15 defa baglana tiklayin en sonda baglaniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim ben 40 kere denedim o dediğini sende olabilir ama her cihazda olmaz.

      Sil
  5. bende oluyor da. benim cihaz rootlu.dostum seninle nasil iletisime gecebilirim.

    YanıtlaSil
  6. admin 2.3.6 sürümüne düşürülmüş youfreedom varmı :(

    YanıtlaSil
  7. Usta bugün internetim sona eriyor güzel bir kıyak yap can derdine düştüm. tarayıcıda da aynısı nasıl yapacağız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim tarayıcıda yapamazsın bu vpn bilmiyorum farkındamısın?

      Sil
  8. Biliyorum üstat ama internet kapatılınca iyi kötü telefonda internet bari olsun diyorum o yüzden.

    YanıtlaSil
  9. bc.vc dışında indirme yeri vvarmı

    YanıtlaSil
  10. abi hesap bilgisi istiyor iptal oldu yeni hesap varmı

    YanıtlaSil
  11. Abdul kadir yeni makalelerime hiç baktınmı kardeşim ? Güncellendi.

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status