Turkcell Simple,Open vs. ile ilgili açıklama

Yazar: spks Tarih: 16:59 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Reklam

Öncelikle Turkcellde hiç bir şeye giremiyorum hiç birini yapamıyorum diyenler


kesin birşeyleri ya eksik yapıyor yada makalelerimi özet geçip okuyorlar.
Yapan arkadaşlar hem facebook sayfamıza hemde makaleye yorum atıyorlar bunları göre göre yapamıyorum demek neyin nesi? 300 TANE makale var ve siz yine videolu anlatım istiyorsunuz  resimli anlatımlar sayısız turkcell için özel videoda çekmiştim yine arayan bulur Simple için.


Gelelim simple ye Makalelerimi yine baştan sona okumayan Kesim turkcell ile ilgili hiç bir şeyi 
yapamaz araştırmasını bilmeyen zaten video felan çek diyor bilmiyor ki nette onlarca video var.
Her makaleye Ayrı video çekemem zaten çekilmiş örnekler bir sürü.Ki bunları detaylı olarak anlattım her en az 50 yazımda

Simple Server için proxy bulabileceğiniz bir sürü site verdim proxy ekleyip? simpleyi çalıştırmak çok mu zor? Videodada söylemiştim her şey hazır yapan yapıyor sağolsunlar yorumda atıyorlar 
zamanında dediklerimi unutmayanlar bir ömür internet ile yaşar.



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Admin ben konu hakkındaa baya bilgi sahibiyim.Open çalışıyordu son verdiğin ayarlarla 2 gün önce waiting for server yazısında takilmaya başladı şifre güncel ayarlar birebir olmasına rağmen şuan open çalişmiyor Facebook için attıgın çalışıyor onu kontrol ettim.Yani Open Vpn ayarlari galiba yeniden guncellenmeli (Genel olani face degil) Cevaplamak istedim insallah anlatabilmisimdir.Tesekkurler paylasimlarin devamini bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim open ayarının en güceli whatsapp facebook confiği işte ondada ayar yok direkt porttan bağlanıyor.Turkcell tonla kazan ile giriyordk önceden şimdi tonlakazan sitesi sorunlu olabilir.

      Sil
  2. kardeş kac gundur takip ediyorum seni brnim telde olmuyo galiba :) oyle bisey olabilir mi

    YanıtlaSil
  3. Site güncel ve güzel 1aydır en az günde 3defa giriyorum acaba yeni bi ayar gelmişmi diye şuan facebook openvpnyi kullanıyorum hiç bi sıkıntısı yok cayır cayır yavaş bi sekilde nete giriyorum inş yeni ayar gelirde hızlı bi şekilde akenzee yaparız saol admin

    YanıtlaSil
  4. Admin vll helal olsun sana bunca sey yapiyorsun bizim için adamın dibisin dibi :))

    YanıtlaSil
  5. Kardeş face ayarlı ovpn dosyası varmı ? Bi ara vardı daha hızlı oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Gardas meraba iyi gunler. Sipirmin hunter adli bi arkadas qpython turksell ayarini paylasmis yutupta onnumara calisiyor ucuyor internet o derece bi incelermisin ayari oncekinden cok farkli sende paylasirsan daha cok arkadas faydalanir saygilar selamlar

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status