Turkcell Simple Server Kasım Resimli Çalışıyor

Yazar: spks Tarih: 03:46 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaba arkadaşlar kasım çalışan simple serveri paylaşcam bedava google play oyunlara felan girer eğer whatsappa girmezse proxy manager ayalarını yapın blogda var.Kasım turkcell simple server yeni ayarlar 09,10,11,12,13,14,15,16,17.11.2014.

Turkcell Simple Server Kasım Resimli Ayarlar Turkcell APN AYARI GÜNCEL

APN AYARI TURKCELL KASIM İNTERNET AYARI OLACAK.

SİMPLE SERVER AYARLARI BOOM :)





BU ALLTAKİ RESME DİKKAT.

YENİ PROXY AYARI
kapanırsa makalelerimi oku yaparsın.


DİKKAT ÖNEMLİ BİLGİ.
Beyler Dikkat Proxy sitesi vereceğim Yukardaki ayarlarda proxy sitesi Düşebilir bağlantısı kesilebilir. Proxy İP leri ve Portları hizmet veren site Orada 3128 Portlu olanları deneyiniz.
Proxy İpleri Bu sitede yayınlanır.


Önemli bilgi 2
BEYLER ESKİ SİMPLE SERVER AYARLARINIZI SIFIRLAYIN SİLİN HERŞEYİ.

Önemli Bilgi 3.

Proxy manager ayarları ilede whatsappa felan girmesi lazım yoruma yazdım.
Proxy manager olmadı diyenlerede 
http://upfile.mobi/640047 Globus Vpn buna Simple ile bağlanın ayarları yapınca öyle deneyin whatsappı. En son çare Google playe girer bu Simple Server denedim ordan bi vpn indirin ona bağlanın daha sonra whatsap felan akın.

TURKCELL SİMPLE PROXY VE QPHYTON OLAYINI SESLİ ANLATTIM DİNLEYİNİZ. AYARLARINIZ DEĞİŞİRSE.

APN
isim : siberyazilimcisimpletrkcl
Apn :İnternet
Proxy :127.0.0.1
Bağlantı Noktası :8080 Kaydedin

SİMPLE SİBERYAZİLİMCİ
Listen Port:8080
Proxy Host :41.231.53.43
Proxy Port :3128
İnjection Query/Url :http://m.t-market.com/ @ (
Boşluk Olacak)
İnjection Hoş :
Bu Kısım Boş Kalacak Karışmayın  Beyler
Buffer Size :8092
Concurrent Connections :10
Bu Ayarları Yapın Starta Basın yeni internetiniz hayırlı olsun.
test edildi çalışıyor.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Allah razı olsun kardeşim ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim kardeşim eline şağlık

    YanıtlaSil
  3. Bende olmadi sorun bolgesel olabilir mi (g.antep)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır olamaz.Resimleri at önceki ayarları temizle sıfırdan yap apn ayarlarını at.

      Sil
  4. dostum oldu sağol. .kaç mb yada herhangi bir kotası varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kardeşim ne kadar sınırsız istediğin kadar indir. Proxy serveri değiştir kendin iyi bi server bulursan daha hızlı onu kullan.(Proxy Host ve Proxy Port) proxy portu 3128 olan lar tercihimdir.

      Sil
  5. Verileri silip yeniden ayarlayinca oldu. Adamsın! Allah razi olsun cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  6. Proxy Manager ayarında bulsan güzel olur WhatsApp felan calısmıyor

    YanıtlaSil
  7. hocam proxy manager olmuyor ya

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler.Bide proxy manger ayarını söylermisiniz acaba youtube filan giriş yapmıyor

    YanıtlaSil
  9. Proxy Manager çalışmıyor ama youtube da Video açıyor samsung galaxy s5de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. proxy sitesi paylaştım ordaki proxy ip leri ve portları ile bağlanmayı deneyiniz whatsappa giren proxyler vardır

      Sil
  10. hocam ben proxy sitesinden diğer ayarlrı denedim ama hızlı bulamadım eski hızda bir proxy bulursan paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  11. eskis gibi hızlı varmıdır hocam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sercan suanlık idare edin bununla , bulcam başım ağrıyor

      Sil
    2. WhatsApp felan girebiliyor Musun

      Sil
  12. Kardes bu eskisi gibi hizli degil gibi. Eskisinin ayarlarinda bulursan sevinirim. Izlemedeyim.

    YanıtlaSil
  13. 8080 8000 3080 vb lerde oluyormu

    YanıtlaSil
  14. şunu deneyin daha hızlı prox port: 3128 proxy host:128.199.205.201

    YanıtlaSil
  15. Allah senden razı olsun adamsın be adam emek verip her gün bir makele yayınlıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın kardeşim ne yapayım sanalda o kadar çok gereksiz blog var ki adam at yarışından tut bedava internete ordan tut kpss bilgilerine kadar yayın floodu atıyor üstüne birde utanmadan 50 tane reklam sokmuş mobilden girenler sitede eziyet çekiyor adam gibi 2 ,3 reklam yeter.

      Sil
  16. Su Proxy Manager ayarı nasıl olacak 127 olan bir işe yaramıyor birçok Proxy denedim ama olmadı. Bu arada Teşekkür ederim hiç yoktan işimizi görüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim google playden bir tane vpn indir ona bağlan ondanda whatsappa :D yavaşlar ama yapcak bişi yok.

      Sil
  17. Whatsapp'a nasıl gire bilirim. Youtube'den video izleye biliyorum. Hotspot bağlanmıyor nedense

    YanıtlaSil
  18. Kardesim Allah razı olsun sizlerden bizzat denedim çalışıyor.

    YanıtlaSil
  19. Kardes whatsapp ve youtube sorunlu çalışıyo. Bazen gelip gidiyo. Bunun icin onerecegin bi program veya proxy varmı ??

    YanıtlaSil
  20. Vpn'lerin bazısına bağlanmıyor bağlandıkları'da whatsapp'a girmiyor hatta youtube bile açmaz hale geliyor :/

    YanıtlaSil
  21. Kardes proxy maneger calismiyor artik. Globusuda simpleyle beraber actim. Ondada calismiyor. Yaziyor. Bu arasa wapim kapali herhalde.napcam kardes. Bu arada coook tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihsan sabretkardeşim proxy managere ayar getircem her yere girceksiniz.

      Sil
  22. Admin kardes. Bide buffer size nin hizla alakasi varmi? Simdi bildigim bunlar var: 2048 1024 8092 hangisini denesem daha iyi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kardeşim hızla ilgili. Tamamen proxy serveriyle alakalı farklı proxyler dene her portu dene kendi proxi siteni kendin bul :)

      Sil
  23. Kardes. Bide simple yine kapandiginda bu verdigin happy-proxy.com sitesindekini denesek acilirmi/ise yararmi?turkcelliyim. Eger kapansa hepsini teker teker deneyelimmi yoksa sadece 3128 olanlarimi yoksa baska biseymi kardes.. birde tum hatlar icin gecerlimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarar kardeşim proxy server çöker millet simple server kapandı der.Ama yeni proxy ile girebilirsin.Şimdiden dene bir çok proxy portuda olabilir.

      Sil
  24. googlede sorun çıkıyor hocam

    YanıtlaSil
  25. ya kardeş ben clash of clansa girmenin bir yolu yokmu bundan proxy ile youtube giryim ama clash of clansa girmenin yolu yokmu kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim indir finch vpn gibi bir vpn üye ol fiche simple serveri aktif et ilk bağlan finche oradanda alayına girersin.

      Sil
  26. hocam google hata veriyor ya arama yapamıyorum

    YanıtlaSil
  27. Yukarda sordugum 3 sorunun cevabini biliyormusunuz?

    YanıtlaSil
  28. Arkadaşlar youtube'den video izlemek yada yasaklanan sitelere girmek için puffın browser var google play storede ücretli ama internetten bulup indirin youtube yasaklı siteler falan hepsini açar. Birde admin kardeşimden ricam daha hızlı bağlanabilmemiz için bir güzellik yaparsa çok iyi olur seviyoruz seni admin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim proxy host ve port için site verdim ordaki proxy serverları denersen iyi olur :)

      Sil
  29. Evet bende öyle yaptım ama eski simple server kadar hızlısını bulamadın senin verdiğin en hızlı çalışanı benim eskisinde indirme hızım 1.3 mgbitti :D bunda da 200 ile 500 kpbs arası değişiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.3 bunda imkansız eski simplede direkt turkcell serverinden çekiyordunuz bu simplede proxy sitesinden.

      Sil
  30. Proxy server ayarı paylaşımısın uygulamadan face falan girmiyor

    YanıtlaSil
  31. cok yavas hızlısını bulunnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim hızlı proxyi hangi siteden bulacağınıda yazdım ben ah bi okusan kendinde yaparsın.

      Sil
  32. Yanıtlar
    1. yok ya canlı tekrar bak bakiyim neler değişmiş :)

      Sil
  33. Pport ayarı degişti beyler 65.49.14.147 bunu yazinca giriyor ama indirme yapmiyor

    YanıtlaSil
  34. Admin kardeşim 2 gün önce Mardin'deydim bu verdiğin ayarla gayet güzel neti kullana biliyordum şuan İstanbul'dayım ve google dahil hiçbir yere girmiyor ama hatada vermiyor sadece girmiyor uploaded 2 3 5 kb falana kadar çıkıyor download 0'da kalıyor acaba genel sorunmu var yoksa İstanbul ile ilgilimi bilgilendirirseniz sevinirim bir çözüm yolu bulacağınızdan hiç şüphem yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni makalede yayınladım küçük bir değişiklik oldu

      Sil
  35. sitede proxnin yaninda hepsinde yani 3128 lerde low yaziyo neyini deniyim daha

    YanıtlaSil
  36. usta prog. 1 dk. sonra arka planda stop ediyor.sorun nedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim uygulama verilerini sil uygulamayı kaldır tekrar kur bakalım

      Sil
  37. Hocam verdiginiz bu ayari denedim olmuyor baska proxyler denedim portlar felan ginede olmadi bazilari istanbulda olmuyor diyor olan varsa bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  38. google play a girmi kardeş ne yapa bilirim

    YanıtlaSil
  39. admin paylaşımların cok güzel takdir ediyorum yukarıda dediklerinin hepsini telefonumda harfi harfine yaptıgım halde bi türlü balantı salayamadım hic bi hatalada karşılaşmadım start diyorum ve bekliyor belli bir süre sonra duruyor farklı proxy denedim defalarca yine olamadı bana yardımcı olurmusun cok teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim simple ayarında sorunu olan bir çok kişi var bir okadarda çalışıyor diyen zamanla anlayacağım sorunu makalesini yakında yayınlarım

      Sil
  40. ubload artiyo dowload 0mb girmiyo bi türlü

    YanıtlaSil
  41. Dosya indiremiyoruz sayfa internet yokmuş gibi hata veriyor yani wep üzerinden bişey indiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. proxy sunucusunu değiştir kardeşim .site verdim farklı sunucular deneyin

      Sil
  42. YouTube dan videoları acmıyor ve indirme yapılmıyor çoğunu da demedim ama googleplay den indirme gerçekleşiyor çözümü varmı güzel yanı faceye giriyor kötü yanı indirme olmuyor facede video acmıyor YouTube video acmıyor faceye giriyor ama mesaj atılmıyor bunlar cözülebilirmi ve eskisi neden kapatıldı onda herşeyi yapıyorduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim proxy sunucusundandır bu makaleyi okuduysan ayarları değiştirebilirsin.Proxymanager ayarları ile denedinmi?

      Sil
    2. birde farklı tarayıcılar ile deneyin.

      Sil
  43. kardeşim dün akşam giriodum bugün sabahtr giremiyorum bi yardımcı olurmuusun

    YanıtlaSil
  44. durmadan kesinti yapıyor buna bi çare yok mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çözüm bulamadık ona kardeşim program timeout veriyor.

      Sil
  45. Whatsaap bir turlu olmadi usta yaw bana bir cozum bul ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. whatsapp için yourfreedom ayarlarını yapman lazım sadece o vpn de işini görür.

      Sil

DMCA.com Protection Status