Avea android bedava 2014 internet Finch vpn 3GB apk

Yazar: spks Tarih: 01:08 Kategori: , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Avea android bedava 2014 internet,Bedava internet,Avea APN ayarı, Proxy herşey içinde.

Finch vpn 3GB Beleş internet sizlerle Arkadaşlar Dev Paylaşım Apksı ile birlikte.

Avea finch vpn ayarı nasıl yapılır? Avea Apn Ayarları nelerdir? Göstericem.

0. Hattınız Faturalı OLMASIN ve TL niz OLMASIN yoksa paralarınız boşa gider...
1. UYGULAMAYI AÇIP GİRİŞ YAPIYORUZ ALTTA İNDİRME LİNKİ VAR. ( ARKADAŞLAR KAYIT OLDUKTAN SONRA MAİLİNİZE LİNK GELECEK HESABI ETKİNKEŞİTİRECEKSİNİZ)

2. UDP YANINDA BULUNAN SAYIYI 9200 YAPIYORUZ ARKADAŞLAR
3. BAYRAĞA BASIP FREE SERVER SEÇELİM BİR TANE 

4. CONNECT E BASIYORUZ VE BAĞLANIYOR AMA 
5. SON OLARAK APN AYARI KALIYOR ONUDA YAPIP BağLanıyoruz BEDAVA NET Bizim...

 Avea Apn Ayarı; Ayarlar/diğer/mobil ağlar/erişim noktası adları

İsim: siberyazilimciblogspot
Apn: wap 
proxy: 213.161.151.201
 port(Bağlantı Noktası) : 8080
kaydet çık uygulamaya ayarları yaptıysan server seç bağlan.

Finch VPN apk indirme linki  https://www.finchvpn.com/assets/files/FinchVPN.apk

Anlamadığınız biryer olursa yorum atın zor birşey değil.

BEYLER BU ARALAR WAP AYARLARI SORUNLU AVEADA YENİ AYARLAR GELİNCE BLOGDA YAYINLICAM TAKİPTE KALIN



BEYLER BU ARALAR WAP AYARLARI SORUNLU AVEADA YENİ AYARLAR GELİNCE BLOGDA YAYINLICAM TAKİPTE KALIN..!

YOUR FREEDOM AYARLARI YAYINLANDI. 13.11.2014 ANASAYFADA.



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Avea android bedava 2014 internet Finch vpn 3GB apk

    ADmin ÇOK SAĞOL YAPTIM OLDU avea bedava internet keyfi :D Amacı olmayan grup

    YanıtlaSil
  2. finch vpn iyidir ya 3gb aylık kullanıyorsun ama sadece üyelik var o kadar.

    YanıtlaSil
  3. port dediğin ne kardeşim bulamadım bi türlü. MMS port var sadece.

    YanıtlaSil
  4. porttan kastım BAĞLANTI NOKTASI

    YanıtlaSil
  5. ayrıca MMSle işimiz yok Avea internet yazar girip orayı düzenlikcesin İnternet erişim noktası adları android...

    YanıtlaSil
  6. SADO VPN KALDIR

    YanıtlaSil
  7. Avea android bedava 2014 internet,Bedava internet,Avea APN ayarı, Proxy herşey içinde

    YanıtlaSil
  8. bedava avea internet
    aveadan bedava internete girme

    YanıtlaSil
  9. Finchvpn baqlan diyorum sunucu bekleniyor dio lütfen yardım

    YanıtlaSil
  10. Mehmet fichde başka serverları dene.Sorunsuz oluyor bende . Droid vpn avea konusuna bak droid vpn kesin olur onu deneye bilirsin .

    YanıtlaSil
  11. rica ederim kardeşim takipte kal

    YanıtlaSil
  12. Pki kardeş kusura bakma bi sorum daha olacaktı bu finchvpn iphone 5 nsl indirebilirim

    YanıtlaSil
  13. apple stora ficnh vpn yaz çıkmazsa yoktur ios a göre yapmamış olabilirler

    YanıtlaSil
  14. Sa. Peki herhangi bir ceza gelme olasılığı varmı acaba ?

    YanıtlaSil
  15. a.s böyle birşey mümkün değil VPN kullanmanın herhangi bir cezası yoktur. Bedava internet kullanım konusunda şunu deyim aslında bedava demek yanlış "olanı kullanmak" daha doğru bir deyim olur. Sosyal medyada ceza felan geldi diyenler oluyor görüyorum yalan yanlıştır.Cezası yok bu zamana kadar kimsede cezalandırılmadı böyle birşey olsa operatör şirketleri websitelerinde açıklama yapar zaten :) sen bedava internete girmiyorsun VPN ile olan interneti kullanıyorsun dostum yani.

    YanıtlaSil
  16. mehmet ayarları tekrardan gözden geçir , geçen yaptığın olmuştu. telefonu aç kapat sıfırdan ayarları yap olmazsa droid vpn konusuna göz at

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapattim actim yine olmadi geçen sefer kendiliginden olmuş tu simdi kimlik dogrulaniyor diyor sonrada retedildi diyo yardim edr seniz sevinrm

      Sil
  17. Mehmet yeni bir üyelik alıp onunla oturum açmayı dene günlük mb sınırı varsa kotayı felan aşmış olabilirsin. Başka arkadaşlarda bu sorun yok diye biliyorum sorun sende googledan sorununu araya bilirsin. Droid vpn konusuna göz at günlük 100mb sınırı var sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  18. bu arada yeni avea konusu açıcam farklı vpn ile takipte kal kardeşim

    YanıtlaSil
  19. finch vpn avea apk indir

    YanıtlaSil
  20. Bi sorum daha olacak...
    3gb verdi halihazirda peki bu 3gb biterse ne yapacaz.
    Orda 25gb ile sınırsız diye iki paket var. Bunlarimi almamiz lazim. Almamız gerekirse nasıl alabiliriz. Kredi kartı şartmı sms ile direk telefon liralarindan odeyemiyormuyuz...

    Şimdiden teşekkurler

    YanıtlaSil
  21. Serden Geçti 3GB hakkın sadece 1 aylıktır Her ay bu kotan yenilenir. Eğer bu paketin biterse droid vpn sana yardımcı olabilir.Günlük 100mb hak tanır her gün yenilenir ama premium apk sını indirirsen sınırsız bağlanabilirsin teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş bn indirdim sonra ne yapacm.?

      Sil
    2. mehmet sitede arama yeri var neyi istiyorsan ara yazdığım kelimelerle ilgili . konularda ne yapacağın yazıyor

      Sil
  22. Bu programı kurduğum için telefonumu taşınabilir wifi olarak kullanamiyorum acaba ayarlarla oynasam bu sorun çözülürmü yoksa..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle bir sorunu ilk kez duydum. Programla alakası yoktur

      Sil
    2. Sorununu googledan araya bilirsin. Karşılaşmadığım için yorum yapamayacağım.

      Sil
  23. Bende olmuyor
    Kullanilabilir aglari ariyor diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamdi hattında sorun olabilir tanıdıklarım ve bende sorunsuz çalışıyor. Ayarlarını sıfırdan eksiksiz yap. biryerlerde yanlışın olabilir.

      Sil
  24. Bi sorum daha olacak
    Acaba finch vpn vodafone ve turkcell de de calişiyormu. Bazi sitelerde gordum inanmadim bide size sorayim dedim. Eger olursa geçiş yapayim aveadan...

    Şimdiden teşekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finch vpn nin en popüler operatörü avea dır. Elbette her operatöre göre ayarları var ama tavsiyem bedava net konusunda aveada kalmanız. Turkcellin en büyük avantajı çok hızlı interneti olması turkcele göre ayarlar sitemizde farklı uygulamalarda mevcut.

      Sil
  25. avea siberyazilim

    YanıtlaSil
  26. avea bedava internet ayarı oldu sağol admin

    YanıtlaSil
  27. Yanıtlar
    1. Konuyu baştan sona okusaydın bakiyen sıfırlanmazdı . Faturalı ve TL niz olmasın gider dedim internet kullanıyorsun sonuçta.

      Sil
  28. interne cok yavas nedenı yokmu bide internete girmek için mobil veriyi açıacakmıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avea paketin varsa yavaşlık ondan olabilir. Mobil veri elbette açık olcak int çok yavaş diyorsn ayarları yaptkdan sonra ise proxy serverlar doludur yoğunluk vardır.

      Sil
  29. peki bunu için yapcak bişi yokmu benim avea paketim yok zaten

    YanıtlaSil
  30. sedece opera ile mi girebiliyoruz internete bende başka tarayıcı ile çalışmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim herşey ile çalışıyor herkes bunu kullanıyor yanlışın vardır.Google play youtubeye giriyor bende bunu kullanıyorum.

      Sil
  31. arkadaşım ben avea dan kullanıyorum sadece operadan girebiliyorum. youtube yada başka tarayıcıdan bağlanamıyorum bu sorunu çözebilirmisiniz. opera da flaşplayer olmadığı içinde video izleyemiyorum. telefon gm discovery yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube uygulamasından deneye bilirsin.Dolphin browser var flash player destekleyen bu tür tarayıcılar ile denedinmi? Ayrıca 2 güne flash player uygulamalarını anlatcam nasıl yüklediğini.Girebiliceksiniz yani dostum :)

      Sil
  32. opera dışında çalışmadı acaba ayarlarda mı sıkıntı var diğer tarayıcıları da denedim olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayarları kusursuz yaptın mı bro harfi harfine APN ve VPN ? portu felan yanlış olabilir

      Sil
  33. Baglandim ama net yavas bide resim video filan yuklenmiyor

    YanıtlaSil
  34. Kardes bu sadece bir aylık mı yoksa her ay 3gb veriyomu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ay 3gb verir kotanız her ay sıfırlanır.

      Sil
  35. loading de kalıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apn ayarlarını ve vpn ayarlarını kontro et baştan sona kalmaması lazım. Net acil lazımsa droidVpn konusunu oku çok basittir.

      Sil
  36. Sinirsiz nasil yapariz.1aylik sure bittigi halde yenilenmedi.hala 2.23/3 gb yaziyor.baska hesap actim o da bitti ama diger hesap hala yenilenmis degil.sinirsiz kota icin ne yapmak gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eminmisin tam 1 ay geçtiğinden ? normalde yenileniyor.Farklı hesaplardan 3gb veriyorsa hesap açmak basit iş açın açın kullanın :)

      Sil
  37. finchvpn programi kullaniyorum çokta güzel ama bilgisayarima bi türlü baglayamadim yani paylaşamadim varmı bi bilginiz
    Şimddiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pdanet adlı programı deneyiniz paylaştım arama yerinden bakınız hocam :)

      Sil
  38. Teskkurler oldu ama bir sorum olcak finch vpn yi sadece 1 aymi kullanabiliyoruz yoksa devamli kullanabiliyormuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamlı kullanabiliyorsun her ay 3 gb yenilenilir . 3 HESAP aç bitir bitir kullan 9 gb olsun :)

      Sil
  39. E postama onaylama mesajı gelmiyor

    YanıtlaSil
  40. ADMİN GOOGLE PLAY STOREDE FİNCHVPN Yİ İNDİRİYORUM YÜZDE YÜZ OLUYOR SONRA BİLİNMEYEN HATA OLUŞTU HATA KODU -24 DİYOR YARDIM EDEBİLİRMİSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim linkten indir telefona at öyle kur araştırcam sorunu.

      Sil
  41. Selam admin yardimci olursan cok sevinirim finch vpn kullaniyorum premier 360 days satin almayi dusunuyorum hiz nasil olur satin alirsam simdiki hiza gore acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hızı bilemiycem ama paran varsa all sorunsuz 1sene için

      Sil
  42. Linkten indirdim yine olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekran resmini çek neyi olmadı kardeşim makaleyi tamamen okuyup yaptınmı?
      yinede olmuyorsa droidvpn kullan.

      Sil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kardeşim anasayfada paylaştım umarım finch vpn için çalısır bu apnler.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  46. Kardes bugun sabah baglanabiliyordum hem finch vpn ye hem de droid vpn ye ama aksam uzeri baglanamaz.oldum her ikisine de hattim avea sebebi ne.olabilir yeniden uye oldum gene olmadi

    YanıtlaSil
  47. İLKER SALMANIM hackerım saolasın hacı

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Daha ne kadar tesekkur edecem lan reklam olsun diye mi yapiyonuz oldu bak bu yorumu sana finch vpn den gonderiyorum :)

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. ilker kards bende aveayim pro uyeligimdevar. yeniayarlari. yaptim olmadi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa CTP yapıp 1194 yazsana fince bağlanıyormu

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  52. denemedigim ayar kalmadi admin yinede girilmiyor

    YanıtlaSil
  53. anladim kardsim pcden kullanmadim bunu vin falanmi gerekli pc icin.

    YanıtlaSil
  54. buda olmadi kardes pc dende giremedim aynen yaptim dedigini olmadi.

    YanıtlaSil
  55. Yeni apn denedim olmadi çözüm bulunduysa paylasirsiniz sevinirim
    Simdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  56. Çözüm varmıdır? Paylaşırsan iyi olur.. Teşekkürlerrr..

    YanıtlaSil
  57. sunucu yanıtı bekliyor deyip kalıyor napacam yardım edin
    3 haftadır kullanıyordum sorun çıkmıyodu dün akşamdan beri böyle napacam ?

    YanıtlaSil
  58. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet olsa burda işimiz ne:D

      Sil
    2. ilker dediklerin anlamsız finch vpn hala bedava vpn hizmeti veriyor sorun aveada. Droidede bağlanmıyor ona bakılırsa sorunu ben buldum wap protokolleri değişmiş yakında herşey ortaya çıkar Para ödemedende beleş internete girilir kafa bulandırma.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  59. Artık bağlamıyor bende wifi bağlıyken oluyor mobil veri açınca olmuyor yeniden bağlanıyor flan diyo bağlanmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinan apn ayarlarını Apn:wap yap proxy port kısmını sil denesene olacak mı apn türü boş kalsın.

      Sil
  60. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  61. ilk başta oluyordu ama şu an çalışmıyor.wifi açıkken bağlanıyor ama mobil veri açıkken olmuyor

    YanıtlaSil
  62. Admin bundan bi kc gun once giriodu son 4 gun resmen baglanamadim neden

    YanıtlaSil
  63. Halende girmio ya biturlu nedeni ne soylermisiniz sildim yine yukledim olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avea portları kapadı kardeşim Açınca girebilirsiniz ancak.

      Sil
  64. kardeşim AVEALIYIM finchvpn kullanıyodum ama finch vpnden artık internete girmiyo.Yeni ayarları varsa bana atarmısın burdan
    ????

    YanıtlaSil
  65. kardeşim acil atarmısın lütfen???? yeni ayarlar lütfennnnnnnnnnn :((((((((((8

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim portlar kapamışlar yapacak birşeyimiz yok bağlantı portu udp için kalmadı ilerde açılırsa girer vpnler tekrardan :/

      Sil
  66. Udp 53 portu acik bi tek ama 5 saniye sonra veri aktarimi kesiliyor

    YanıtlaSil
  67. Daha önce böyle birşey olmuşmuydu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Olmuştu zamanla yeni uygulamalar ayarlar çıktı şuan geçerli bir ayar yok olursa ilk ben paylaşırım Elim burdan tüm Prof bedava netçilere uzanıyor.Haber ediyorum sizi googlede youtubede aramanıza gerek yok arkadaşlar ayağınıza getiricem çıktığında.

      Sil
  68. ya abi engelleme işi kötü oldu hesabım proydu bide acaba ne zamana açılır bilgisi olan ? boşuna netim gidior

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zor açılması ficnh vpn de sitesinden ovpn dosyasını indirebiliyorsan kullanmasını gösteririm sana.

      Sil
  69. Kardeşim şuan giremiyoruz finchvpnye premium alsak girebilirmiyiz diğer vpnler çok karışık valla kötü oldu bu ardım et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. open vpn çalışıyor hocam zannetmiyorum gireceğinizi

      Sil
  70. Program çalışıyor fakat kendi internetimden yiyor neden acaba ? hattım avea

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu paylaşımlar bedava internet için hattınızda bakiye olmayacak ve internet paketiniz olmaması lazım.Şuan aveada finch vpn çalışmıyor sizde çalışmasının sebebi int paketinizin olması.İnt paketiniz varken butür uygulamalar internetinizden ve bakiyenizden yer.

      Sil
  71. ben 1 aydır kullanıyordum ama 1 haftadır sunucudan yanıt bekleniyor diye kalıyor yardımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avea şuanlık open vpn ile bağlanıyor kardeşim

      Sil
  72. KARDEŞ ROOTLA İLGİLİ MAKALE YAZSAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazacağım hasan ama cihaz modeline göre root yazamam bir çok telefon modeli var.

      Sil
  73. Sa ben open vpn bütün ayarları yaptım hat avea neden bağlanmıyor sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyler aveanın bu ayarı kasımda bitmiştir.Open vpn konularını inceleyin makaleleri tam okuyun.

      Sil
  74. bnim cihazım galaxy note 3 root yaptım ama açılışta takılı kaldı acil yardım et kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyler aveanın bu ayarı kasımda bitmiştir.Open vpn konularını inceleyin makaleleri tam okuyun.

      Sil
  75. ben wifi kapıyom yıne gırmıyo mesangera falan baglanıyor dıye beklıyom yıne olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyler aveanın bu ayarı kasımda bitmiştir.Open vpn konularını inceleyin makaleleri tam okuyun.

      Sil
  76. olur sen bana openvpn yi öğret hocam, (finchvpn premimum hesabım var zaten onla bağlantılı mı olucak nasıl olucak ilgili konuyu link atarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  77. tamam bekliyoruz

    YanıtlaSil
  78. Kardeş openVPN patladı falan diyolar internete girmiyormuş diyolar açıklama yaparmısın lütfen

    YanıtlaSil
  79. 3 gundur giriyordum openvpn den Avea hattim.Paketimi kontrol ettim gitmiyordu bugun tesadufen bir soylentiye gore bir baktim 4gb paketim 1 gb olmus....Ilk basta paketimden gitmeyen sey simdi niye gitti bilgisi olan ...???

    YanıtlaSil
  80. Admin bnim nete baglanmio baglanio dio baglanmio neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 hafta geçti kardeşim finch kapanalı bir çok uygulamada kapandı.Yourfreedom var oda yavas paylaşıldı

      Sil
  81. ADMIN BENIM FINCHVPN SEN AYARLARI YAPTIM CANCELDE KALIYO NE OLCAK SEN GIRIYOSA AYARLARI YOLLARMIISN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. samet finch 1 hafta önce kapandı.Your freedom var oda yavaş . paylaşıldı.Yeni ayar yok.

      Sil
  82. Finc turkcell e var mı?

    YanıtlaSil
  83. herşeyi yaptım wifi yi kapatıyorum mobil veriyi açıyorum sunucu yanıtı bekleniyor diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü kapandı yourfreedom ayarı ve handler ayarı var çalışan

      Sil
  84. Hadi admin bul birşeyler artık

    YanıtlaSil
  85. Peki Bunun Gei Açılma Gibi Bir Durumu Yokmu Hadi Sen Bulursunn... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avea http proxy olayını açarsa herşeye girebilirsiniz.Yourfreedom çalışıyor sadece.

      Sil
  86. Açılmadımı abi ya ben bi ay kullandım Allah razı olsun avealıyım açık olan varmı abi clash of clans diye bi oyun var okulda savaş yapıp ganimet toplasam yeter:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kardeşim sendede bu aralar sorunlu avea bakalım uğraşıyorum

      Sil
  87. SOSYAL AĞ SİTESİNİ NERDEN AÇIYORUZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamadım sosyal ağlar facebook twitter felan?

      Sil
  88. Yanıtlar
    1. finch yok ama bir sürü vpn var makaleleri incele

      Sil
  89. Sunucu yanıtı bekleniyor diyo kalıyor öyle. Önceden bağlanıyordu ama

    YanıtlaSil
  90. wifi ye baglı iken connect diyo ama wifi yi kapatınca sunucu baglanıyor diyor. yardım edermisiiz lütfn??

    YanıtlaSil
  91. Ben yaptım oldu ama benim kendi paketimden yiyo bi yardim edin nerde hata yaptim

    YanıtlaSil
  92. bakım beyler zahmet edip yorumları okusanız bu programın aveada kapandığını anlarsınız. aveada sadece yourfreedom var çalışan ama 1 saat günlük sınırsız yapmaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baska yerden duydum ama ugrasıp baska seyler bulursanız sevinirim

      Sil
  93. Hızlımı admin freedomvpn kullanıyorum fakat çok yavaş bu hızlıysa buna geçicem sen kullanıyosan hızlı olan sunucuyu önerirmisin admin?

    YanıtlaSil
  94. s.a bende wifiyi açmadan çalışmıyor bu herkezde olan bir sorunmu yoksa sadece bende mi var ?

    YanıtlaSil
  95. bu ayarları yaparken wifiyi kapalımı tutalım

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status