Kepard Premium VPN Nasıl kazanılır? Videolu

Yazar: spks Tarih: 12:39 Kategori: , Yorum: Yorum Yap
Reklam

Kepard Premium VPN,180 gün yapma kepard premium kampanyası,kepard ile sınırsız vpn kazanma


Merhaba arkadaşlar Sizler için çektiğim videoda kepard premium vpn nasıl kazanılır ne yapınca premium hesabımıza yüklenir ondan bahsettim.Kepard referans linkinizi paylaşarak bedava premium elde edersiniz.Vpn ile internettiki gizliliğinizi artırabilirsiniz.Bir çok engelli siteye girebilirsiniz.


Video Kepard Premium Kazanmak


Direkt Youtube link





Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. emeklerin için sagol gardasm

    YanıtlaSil
  2. arkadasim telefondan baglanti videosu cekermisin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski makalede var zaten kardeşim indirme linki koydum

      Sil
  3. 212.252.234.168 bu ip de problem mi var bilgin var mı ?

    YanıtlaSil
  4. avea yokmu daha ya ?_

    YanıtlaSil
  5. 196 günüm var fakat openvpn auccation vsvs bişeler diyor 3 saat öncesine kadar düzgün dü
    Bu hatayı alanlar var mı admin çözüm nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim sitedeki teknik desteğe söylesen cidden karşılaşmadım o sorun ile farklı üyelik alıp denermisin

      Sil
  6. ya admin sahte hesaplarla üye oluyorum olmuyor ıp değiştirip deniyorum olmuyo başka hesap açıyım 1 gün gelsin diyorum o da olmuyor yardım et başka bi yontem yok mu bunun için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl gelmiyor kardeşim? 2-3 kişiyi linkinden kayıt ettir siteye gir bak gelmesi lazım

      Sil
  7. Android 2.3.6 nasil yapilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5830i modelleri için rom anlatımı yaptım yükle herşeyi açar o rom

      Sil
    2. Telefon ZTE

      Sil
  8. Admin videoda bahsettigin ayni pc den ip degistirerek kendi gonderdigin link ile kayit oldunmu sen? O sekilde geldimi yani prü: )

    YanıtlaSil
  9. 11 aralik perşembe gununden beri baglanmiyor...

    YanıtlaSil
  10. Kardeş ben referans üyelik linkinden yeni üyelikler açtım ama hiç ana hesabımın premium süresi artmadı. ayrıca yeni açtığım üyelikler için de "aktive et" diyor. Yardımcı olabilir misin rica etsem?

    YanıtlaSil
  11. Yeni açılan hesaplara 1 gün bile vermiyor ayrıca

    YanıtlaSil
  12. Bugün hiç bağlanamadım daha doğrusu out byte problemsiz
    İn byte kımıldamıyor bile....
    Bişiler mi değişti acaba ?
    Diğer sayfada yazıyorum ama sayfada yayınlanmıyor mail olarak geliyor yazım
    Buda garip....

    YanıtlaSil
  13. http://kep.md/jv1A

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status