OpenVPN Şifre Değişti 09.12.2014

Yazar: spks Tarih: 08:08 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Reklam
Open vpn aralık şifresi,şifre değişti,open vpn vpnbook şifresi,güncel vpn şifresi

Merhaba arkadaşlar Open vpn(vpnbook) haftalık şifresi değişti.


Username: vpnbook
Password: drUchat7


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Kardeş sitenizi yeni gördüm.Güzel paylasımlarınız var.Bişi sorcaktım.Avea için çalışan openvpn var mı acaba, çok lazım da şu sıralar bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kardeşim avea herşeyi toptan kapadı. 1 hafta içinde çaresini bulacağım takipte kalın handler ve yourfreedom ayarı blogda var yourfreedom 2saat süreveriyor günlük

      Sil
  2. Kardeşim sayende internete girebiliyoruz. Senin config lerin le ovpn yi kullanıyoruz. Bizimle paylascagin yeni ve hizli bir config varsa bizimle paylasirmisin

    YanıtlaSil
  3. Adamın ben bu VPN isini yeni öğrendim de acaba bunun şifresini nereye yazioz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. open vpn programına (import ettiğin vpnbook confiği ise)

      Sil
  4. Admin Open Vpn Turkcell İçin yeni config Çıktı mi şu face için olani değil normal olani??

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin iyi aksamlar degerli hocam ve degerli arkadaslar hocam open vpn ayarlari herseyi tam takir calisiyordulakin telefonumu kapatip acmam grrekti tabi bunu yaptum vr birdaha baglanmadi neden acaba hat vodafone

    YanıtlaSil
  6. Biliyorum Zaten degisen sifreyle giriyordum kapandi acildi bidaha olmadi Hocam cok ozel olmassa ulasabilirmisiniz emeginiz karsiliksiz kalmayacaktir 0541 861 4569

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim zaten yoğunum nasıl özel ilgileneyim? telefon yanımda degil ki sorunu nasıl anlayım.

      Sil
  7. kepard confiğini nereden bulacağız peki bi yardımcı olsan

    YanıtlaSil
  8. İlgilendiğin için tesekkürler, zamanım oldukça takipte kalmaya çalısacağım.

    YanıtlaSil
  9. Tmamdır teşekkürler .

    YanıtlaSil
  10. Eyvallah admin mutlaka indirmisimdir o zaman zaten senin config inden başka kullanmıyorum. ..

    YanıtlaSil
  11. bu saaten sonra bağlanamadım bağlanabilen varmı ????

    YanıtlaSil
  12. Sabahtan beri bisey olduturkcell'e handler free dom keparddan open VPN hic biri çalışmıyor daha dun öpen VPN kullaniyodum bugün hic biri çalışmıyor

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status