Avea Your freedom ayarı Çalışan tek Vpn

Yazar: spks Tarih: 07:29 Kategori: , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaba arkadaşlar keyifler nasıl? Biliyorum kötü avea ne kadar vpn varsa kapadı ama tek bir çare Your freedom kaldı çalışan güncel ayar.Resimlerdeki gibi yapınınız bağlanacaktır ama yavaş sebebi ise aveadan boşa hızlandırmayı denemeyin.Damla damla su akan küçük delikten kovadan boşalırcasına akmasını beklemek sizcede yanlış olmaz mı ?

AVEA APN AYARI

ARKADAŞLAR VARSAYILAN NORMAL İNTERNET AYARI OLACAK

AVEA YOUR FREEDOM AYARI RESİMLİ
AYARLARI YAPIN BAĞLAN DEYİN GERİ GELİP YAVAŞ BİRAZ.

apk indirme adresi your freedom indir .apk



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Admin siteni yeni buldum finch vpn ayari var mi avea icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. ya bende tl 0 olunca H işareti gelmiyor onun içinde hiç bişe çalışmıyo napcazya bir yardım etsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enes tl 0 olursa bedava net yapcksn nasıl gesin h?

      Sil
  3. Yo bende çalışıyo veri gönderilip geri alma oku geliyo amaa net yok işte nys



    88.

    YanıtlaSil
  4. Evet bağlandı 64 kbit/s hızı max, ve üyelik çok pahalı. Sanımca gsm operatörleri vpn serverlarına ban attığı için diğerlerine bağlanamıyoruz. Admin acaba kendi vpn serverimizi kurmanın bir yolu yokmudur? Kendim biraz araştıracam bulursam yine burda yazarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vpn server :) sesli makalede demiştim fiyatlar ucukk

      Sil
  5. Kendi bilgisayarımıza kendi ip miz üzerinden demiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kardeşim vpn serverların mantığı farklı.

      Sil
  6. Hocam benim internet paketim var ordan gidiyor bunun bi ayarı var mi ?

    YanıtlaSil
  7. suan hata verdi bu aksam 22.43e kadar baglanamazsin gibi bisey dedi varmi caresi bunun?

    YanıtlaSil
  8. kota varmı your freedom vpn de ? var sa ne kadar kotası ? bilgilendirirseniz iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır max 2 saat kalırsınız.Uygulamalar kısmında yourfreedoma gelin veriyi silin derseniz sınırsız kalabilirsiniz :)

      Sil
    2. size yakında şu saate kadar giremezsiniz der sizde dediğimi yaparak veriyi temizleyin uygulama yöneticisinden.

      Sil
  9. hangi apn ayarlarıyla gircez

    YanıtlaSil
  10. kardeş veriyi sildim ama şimdi hiç bağlanmıyor bu ne ya :)

    YanıtlaSil
  11. Bağlanmıyor. Dediklerinizi harfiyyen uyguladım. Fakat nafile.turkcell veya vodafona mı geçsek. Onlarda finch çalışıyor mu veya başka bi vpn?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apn ayarlarınızın resmini çekip atarmısın çok merak ettim ben bağlanıyorum sen nasıl bağlanamıyorsun?

      Sil
  12. admin sshtunel ile aveaya baglanan varmis bi buluver ya

    YanıtlaSil
  13. Admincagizim sadece gordum facede sayfada sshtunell diye programla yapiyo bunu gordum sadece

    YanıtlaSil
  14. admin suan avea sadece dns ile giriyor dimi ? Bizde bu dnsyi kullanarak droid open simple gibi vpnlerle girebilirmiyiz ?

    YanıtlaSil
  15. Baska dns destegi veren yokmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vardırda googleda arayıp bulmamız lazımm

      Sil
    2. herşeye yetemiyorum geçte olsa bulcaz bişiler

      Sil
  16. Admin buldum freedomla nasil sinirsiz girilecegeni ufak biseyi kacirmissin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. veriyi sil taktiği değilse anlatta okuyanlarda yapsın

      Sil
  17. Adminin dedigi gibi herkez yapip baglansin sonrada 1 saat limitimiz var gunluk son 5 dk kalinca bize.bildiriyor sonrasinda 5 dk kalinca hemen uygulamalardan veriyi temizliyoruz ama son 5 dkda unutmayin bunu biraz dan serverlari vericem. Tekrardan baglanirken ems yi degistirp baglaniylruz sonra bidaha 5.dk kalinca ayni islemi yapin kolay...

    YanıtlaSil
  18. Son olarakda sunucular sorunsuz calisir bunlar dnsyi degistirdifimiz yerde yukarisinda ems 0r yazar her baglanisimizda farklibhost kulannin asagida hostlar
    Ems03 ems 08 ems 13 ems 15 ems 19
    Sadece emsnin onudeki sayiyi degisin bu kadar ben daha yapmadim banim var yeni ogrendim 11 30da bende yapicam sizde simdi yapin olursa yazin

    YanıtlaSil
  19. ems19 sunucusu ile bağlandı bağlantı hızı 15-20kb fakat internet sayfalarını bile açamadım :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes bu dedigim sekilde sinirsiz olarak girebiliyorsun dimi

      Sil
    2. karga veriyi sil diyeceksin işte

      Sil
  20. Ems faln varya oraya ne yaziyoz avea

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ems02 03 06 04 gibi yazıp dene kardeşim ayarları paylaşmıstım yourfreedom hızlandırma diye ems ayarı yazılı onda

      Sil
  21. bunları yaparken root gerekir mi... bnm tel note3... simdiden tesekkurler...

    YanıtlaSil
  22. ya varya.... bi türlü yapamadımm tam bi aydırr.. facebooka twittere googleye youtubeye hani heryyerre baktım bi türlü yapamadımm... finch troid droid your freedom simple open vb. yine olmadı acaba bnm telde sorun mu var diyecem ama yeni aldımm.. lütfen yardımm.. dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APN ayarı ile Yourfreedom ayar yerinini resimlerini çekip atarmısın linklerini

      Sil
  23. admin bi yukaridaki yorumcu bnm... sana foto gonderemiyecemm.. cunku atmayi bilmiyom... apn ayarlari su sekilde...
    isim: avea wap
    apn: wap
    guvenlik turu: default
    kullanici: wap
    sifre: wap
    bu kadar.. your freedom ayari ise sizinki ile ayni...

    YanıtlaSil
  24. Beyler hesap bilgisi olan yere girin orada kullanıcı adı ve şifre alanı var orayı bununla değiştirin kanatlanın ve bana bol bol dua edin
    Kullanıcı adı: Obinna Jacob Ugwouloka
    Şifre: 0013 874 566

    YanıtlaSil
  25. yaptım oldu ama netim vardı bittiğinde gine olurmu

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status