Avea Yeni APN ve Openvpn Kasım-Aralık .Ovpn

Yazar: spks Tarih: 12:39 Kategori: , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaba arkadaşlar bir takipçim mailime yeni Apn ayarları attı denedim çalışıyor.Kasım-Aralık bir ömür çalışan ayarlar. Open vpn connect ayarları dosyaları,apn erişim noktası adları ayarı,wap ayarı sunucu ayarı.Güncel çalışan open vpn avea ayarları.

Avea Yeni APN AYARLARI RESİMDEKİ GİBİ

YUSUF KAAN ATEŞ'e teşekkürler mailden attı resimi.
+



OPENVPN DE İMPORT EDECEĞİNİZ .OVPN VE FARKLI OVPN KASIM ARALIK OCAK

alternatif ftpden upfile den indirin 
Açık link 

yeni import edilecek config. 


vpnbook ŞİFRESİ HER HAFTA DEĞİŞİR ŞUANLIK ŞİFRE

  • Username: vpnbook
  • Password: dru2eTRe

ŞİFRE DEĞİŞTİĞİNDE ANINDA MAKALESİ YAYINLANIR.

BEYLER BAĞLANANA KADAR BEKLEYİN SERVER ZATEN DOLU GECE BOŞ SERVER CONFİG ATACAĞIM








Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. 2.3.6 android sürümler için bu hafta gecelek open vpn beyler bazı sorunları fixlemeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Admın indirmişin oldugum 2 dosyayı ben ne yapcam.Sd card Okunamıyor diyor uygulama dosyası degıl bu.Farklı birşey yapılır heralde bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. Admin oldu çok sağolasın birde droid VPN için stabil VIR VPN ayarı versen senden kralı yok :)

    YanıtlaSil
  4. Admın kontor gider mi gitmemesi için bana ayar önerirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim riske atma alayı götürür bakiyenden.

      Sil
  5. Admin bu dediğin herşeyi yaptım apnyi falan yaptım da bu şebeke çekimin üstündeki é ve h ler gidip duruyor ve şuanda da yok oysaki mobil verim açık napmam lazım biliyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telinize gına gelmiş bi rest atın baştan yapın :)

      Sil
  6. Admin bu ovpn dosyalarını oluştururken hangi değerleri seçtin? Ben de finchvpn'in sitesinden oluşturacam da yardım eder misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ederim kardeşim ovpn dosyasını at bana editleyip atayım mailden. yarın akşama anca gelirim.

      Sil
  7. Yaptim oldu ama giriyor 2-3 dakika sonra kapaniyor sonrada 3-5 saat sonra yine giriyor ve durum ayni neden böyle bi yardimci olurmusun .?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. server yoğunluğundan dolayı atar.Sizlere yakında ayrı bir ayar hazırlıcam

      Sil
  8. .Ovpn in mantigini aciklarsan daha iyi olur kardes iki de bir rahatsiz etmiyim yine de bilmek daha iyi

    YanıtlaSil
  9. bende sunucu kısmı yok ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apn ayarlarınızın resmini atarmısınız ?

      Sil
    2. http://i.hizliresim.com/Nb7ARP.png
      http://i.hizliresim.com/R6qk5j.png

      biraz geç oldu ama ilglendiğin için tşk

      Sil
  10. Yazdigim yorumu onaylamaz iniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim aksam eve giriyorum 50 yorum gelmiş oluyor hepsini onaylayıp yorum atıyorum 1.30 saat buna zaman harcıyorum

      Sil
  11. gmail'ine attım kardeş, oozhnt ben.

    YanıtlaSil
  12. Admın open vpn dün çalışıyordu bugun tekrar girmeye çalıştım sadece gönderilen gözüküyor gelen yok yani internet yok nasıl yaparız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serverde sorun olmus olabilir tekrar deneyiniz hocam avea tcp ile.

      Sil
  13. FinchVPN de işe yarar mı ? Finch lazim kardesim paylasicak misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. finch ayarlarına apn ile bağlanılmaz yakında ayrı bir uygulama ile çıkartıcam.sabredin open vpn çalışıyor

      Sil
  14. Şuan çalışıyor mu ? Bağlanmıyor

    YanıtlaSil
  15. Şu an girebilen var mı? öğlen 2-3e kadar rahatgiriyordum şimdi bağlanmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim serverlar gitmiş olabilir hala devam ediyormu sorununuz? etmez.

      Sil
  16. Hocam herşeyi doğru yaptığım halde bağlanamıyorum bytes out 1 kb' a kadar çıkıyor ama bytes in de hiç bir kıpırdama yok bağlanmıyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avea TCP configi denedinmi?

      Sil
    2. serverlar gidip gelmiştir kardeşim eğer hala aynıysa Ayarlarını at.

      Sil
  17. Apn ayarlarını yap avea tcp yi importla güle güle kullan

    YanıtlaSil
  18. Şu an itibari ile Verdiğiniz Config dosyaları ile bağlantı kurulamıyor.. 10.11.2014 / 19:48

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://upfile.mobi/689911 bunu dene bağlanmamasının sebebi serverdan gece yeni ayarlar ile gelcem...

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Dediğiniz gibi sorun server üzerinde.. Bu verdiğiniz Ayar dosyası da server ile bağlantı kuramiyor..

    YanıtlaSil
  21. -Admin ilk verdigin linki yapip sonra yeni configimi yapcaz
    -birde openvpnden proxy ayarlarinida yapicazmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karıştırma open vpn proxyi :D bekle vpn config yüklicem yeni makale.

      Sil
  22. admin resimleri attım sunucu kısmı için çözüm var mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoksa sunucuyu yapmaya blrsn ama suan ayarları kapadı

      Sil
  23. hacı bende sunucu diye bişey yok ağlicam ::::::::::d

    YanıtlaSil
  24. kardes avea hattım benim openvpn girmiyor 2 gün öncesine kadar rahatlikla giriyodu şimdi ise girmiyor varmı baska vpn programi avea uymlu varsa sölermisin şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yourfreedom ve facebook paketi için simple server ayarları paylaşıldı

      Sil
  25. admin bendeki apnde sunucu yazan yer yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazmaya bilirsin o zaman ama bu ayarlar eskidi yeni paylaşımlara bak

      Sil
  26. admin bakar misin bu avea siber cfg.ovpn indirdim baglanmiyo ve elimde simple server var paketsiz sadece uc browserden girebiliyom ben whatsapa falan nasil girerim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avea yourfreedom ,handler ve face paketli simple var çalışan

      Sil
  27. Admin ben openvpn ile baglanamıyorum openvpn timeout diyo kapanıyo. Herseyi aynısını yapıyorum ımportladım ve apnyi aynı sekilde aynısını yaptım 1 dakika geciyor openvpn timeout diyor ne yapmam lazım acil yardım et

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status