Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution - Torret Full Hızlı İndir

Yazar: spks Tarih: 15:37 Kategori: , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution

Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution.Özellile de anime izleyenlerin ilgi odağı olan oyun.Benim de severek oynadığım oyunlardan biri.Ultimate ninja storm serisinin pc de oynamaya uygun ikinci oyunu ilki storm 3'dü.oyunun grafikleri bence güzel.Oyunda 2 dil seçeneği var biri ingilizce diğeri japonca oyun japon yapımı zaten ben japoncayı tercih ediyorum orjinal dili diye.Oyunun eksilerinden birisi klavyede zor oynanması fakat ben bi müddet sonra alıştım klavyede oynamaya.Animesini izleyenler hikayesini biliyordur hikayeyi bilmiyorsanız oynamayın zaten bi şey anlamzsınız.Baştan beri oynamak isteyenler için ilk oyunu Naruto Ultimate Ninja Storm (ps3,xbox360 (bi kaç tane daha vardı ama unuttum) pcye uygun deil yani oynamak için konsola ihtiyacınız var), Naruto Ultimate Ninja Storm 2(aynı şekilde),Naruto Ultimate Ninja Storm Generations(bu da aynı), Naruto Ultimate Ninja Storm 3 (bu pc de oynanabiliyo) ve son olarak Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution 

Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution
Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution

Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution

Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution

Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution

Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution

Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution

Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution




DOWNLOADBİLGİSİ

İndirme Türü: Torrent
Boyut: 6.12 GB
Crack: Mevcut Değil

SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

İşletim Sistemi:Windows 7/Windows8

İşlemci: 2.3Ghz
RAM: 1 GB
HDD: 8 GB
Ekran Kartı: 512 MB+ 
Directx: 10


Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution

NOT:Oyunu indirdikten sonra klasörü masa üstüne kopyalayın part 1'i çalıştırın oyunun kurulacağı dosyayı seçip install deyin gerisini kendi halleder.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DMCA.com Protection Status