Vodafone QPython Ayarları Videolu Anlatım

Yazar: spks Tarih: 06:54 Kategori: , , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
vodafone bedava internet,python ayarları script indir,videolu anlatım vflive apn ayarı,2015 Qpython ayarları vflive ile,Apk indir,Qpython apk indir

Merhaba arkadaşlar 2015 in ilk vodafone bedava internetini paylaşmak istiyorum qpython ayarları ile bedava sınırsız internete girebilirsiniz.Qpython vflive ayarı düzgün çalışan arkadaşlar için sorun çıkartmaz(siberyazilimciblog) ve bedava internete girebilirsiniz. Q python apk ve simple scriptsini vereceğim.tarif ettiğim gibi kurun. Videodaki ayarları uygulayın.

Qpythonu kurun com.hipipal diye klasör olusacak sd kartta vereceğim dosyayı scriptsin içine atın videodaki gibi run deyin.Bedava internetin tanıdı çıkartın.


APN AYARLARI
vflive
127.0.0.1
8080
QPython Apk Linki 









Mobiller için linkler
http://qfs.mobi/f1929795
http://qfs.mobi/f1931414
http://upfile.mobi/736467
http://upfile.mobi/576165 - PRoxy manager PRO

S.S.S

Vflive ayarları sorunlu olan arkadaşlarda olmaz







Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Ilk önce. teşekkürlerimi iletirim dostum....şu an indiriyorum......root gerektiirmiyordur inşallah....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim hayır gerektirmez.Vflive çalışıyorsan sorunsuz girersin.

      Sil
  2. Bazı sayfalara girmiyor sonuna vodafone ekleyip onun bir çözümü var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kardeşim ama proxy sitelerinden girmeyi dene zacebook.com gibi

      Sil
  3. Admin fazla aciklayici olmamis birincisi o wap ayarini tm olarak soyleyebilirmisin ikinci video acilmiyor baska sayfalara yonlendiriyor bide o cikan dosyalardan hangine run diyecegiz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mahmut indirme sitesinde farklı seyleri indirirsen normal qfs mobi herkes bilir videoyu indir videoda apn ayarı var.

      Sil
    2. Olmadi admin o proxy manegeride yukledim harfiyen yaptim ama sonuc olumsuz girmedi

      Sil
  4. Hocam proxy manager apk nerde ? Video + Proxy ama proxy yok

    YanıtlaSil
  5. biraz daha aç bende program socket eror hataı veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyini açayım selçuk? hem video var hemde anlattım kısaca? apk yı kurum dosyaları atacaksın programı açacaksn sağdan sola elini kaydır videodaki dosyayı aç boşamı video koydum

      Sil
  6. O proxy manager apksi nerde yaw yardimci olurmusunuz byler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim yükledim makaleye baştan sona oku görebilirsin belki?

      Sil
  7. Admin bişey diyecem neden youtube ve google ppaydan bişey yukleyip izleyemiyorum bu program sadece facebook a mi giriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo bende hepsine giriyor kardeşim proxy manageri yaptın demi.

      Sil
  8. Abi eror hatası alıyorum çözmünü biliyormsunuz

    YanıtlaSil
  9. Hatta bu sorunu size bildirdim 2-3 hafta önce sizde yardımcı olcam dediniz ve hla dönmediniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Error hatası almıyorum dostum..sorunsuz çalışıyor hatta..pda ile Qpythondaki interneti pcye bile bağladım :)

      Sil
    2. android yazılımınızdan kaynaklı yapan arkadaşlar var bende dahil.

      Sil
  10. değerli dostum emeğin için teşekkürler...sorunsuz çalışıyor...fakat dolaylı olarak yine de root gerektiriyor..nasıl mı? şöyle ki dostum:Qpython tamam sorunsuz çalışıyor ama uygulamalarda kullanabilmek için Proxy manager kullanılması gerekiyor bi diğer deyişle proxy manager i kullanabilmek için de root gerekiyor dostum... ..kısaca proxy manager için root gerekli...

    YanıtlaSil
  11. videodaki arka fondaki adnan aybabnın sesi değil mi kardeşimm..hem videodan bilgilendim ..hem güldüm..hem futboldan bişeyler kaptım..hem de nasrettin hocanın eşeğe arkadan bindiği bilgisini tazeledikk...on numarasın kardeşimmmm :D :D emeğine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D video bana ait değil belirtmedim ama sağolun

      Sil
  12. slm admin ben senden vodafone opera yandex ayarlarını istiycem girmiyrr eğer ayarları versen çk sevinrm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. menderes sitemde mevcut kategorilerden yürü eskilerde olması lazım

      Sil
  13. Siber abi ya yardım et bu sorunu çözelim be 1 yıldır çözemdeim valhada çürüdüm :D ( Eror hatasından bahsediyorum )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bozkurt nasıl çözeyim sorun bende olması lazımki uğraşmam lazım dostum

      Sil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. kardesim eror dan nasil kurtuldum bilmiyirum ama bisiler yaptim ama simdide cok yawas google giriyom bi kere acildi 2 dk da ve telefona gelen sinyal ibresi sonda yani full cekiyo bide bu pc ye paylasiliyormu

    YanıtlaSil
  16. çok sagol admin supersin sayende 2015 harika gececek :)

    YanıtlaSil
  17. ben proxy managerden enable proxyi on yapamıyorum. tikladiğımda inable number format diyo

    YanıtlaSil
  18. Sorunsuz çalışıyor teşekürler admin adam işleri çözmüş artık birde vodafone simple server Paylaş san on Numara olacak çünkü kimse vodafone simple server paylaşmıyor

    YanıtlaSil
  19. Admin saol da Turkcell qypton paylasmicakmisin?

    YanıtlaSil
  20. Admin saol da Turkcell qypton paylasmicakmisin?

    YanıtlaSil
  21. Adminin vermis oldugu linkte proxy manager free surumu var ondan baglanmiyor google da proxy manager pro apk diye arayin ilk sayfada upfile cikmasi lazim onu indirin.

    YanıtlaSil
  22. Buyrun proxy manager pro linki
    upfile.mobi/576165

    YanıtlaSil
  23. kardesim sadece proxy managervvideosunu inderebildim.python yok kuramadim.ayrica proxy etkinlestir dediğimde gecersiz ıp adresi veya bağlanti noktasi diyor luuuuutfen yardım kardeşim

    YanıtlaSil
  24. ALLAH RAZI OSUN ADMIN

    YanıtlaSil
  25. hacı aynısını yaptım bende proxy sunucusuna baglanmııyor dıye bı yazı cıkıyor ?

    YanıtlaSil
  26. admın apn turu ne olacak

    YanıtlaSil
  27. aga ınternete gırdıgımde 404 tahts eror dedı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PROXY MANAGER PRO yu indir makalede güncelledim

      Sil
  28. aadmın cook tesekkurler gırdıde sadece ınternette dolasılıyo play store ollmuyo vs

    YanıtlaSil
  29. BEYLER İLGİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. PROXY MANAGER AYARI 127.0.0.1 PORT 8080 HTTP. Hata alanlar farklı site ile denesinler arkadaşın biri proxy manager pronun linkini vermiş indirip deneyiniz.

    YanıtlaSil
  30. Admin kardeş google playa giryoda oyun ondirmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. proxy manager pro ile dene birde. Hala inmezse normal sitelerden indireceksin artık :/

      Sil
  31. elamun Aleykum . kardeşim , avea yourfreedom kullaniyorum sagol tesekkurler fakat sınır 1 saat snn yayinladgn sure kaldrma ( ROOTLU ) root yapmadan kaldiramiyoruz lutfen yardim yha :/ allah rzasi icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rootsuz titanium çalısmadığı için yapamazsın.

      Sil

DMCA.com Protection Status