2.3.6lar İCİN AVEA OPENVPN İLE NETE GİRME YAKINDA SADECE BU BLOGDA.

Yazar: spks Tarih: 16:29 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Reklam
SADECE BEKLEYİN BEYLER AMA ROOTLU OLMASI LAZIM AVEALILAR YETİŞTİM Galaxy ACECİLER YETİŞTİMM SİBERYAZİLİMCİ SİZİN İÇİN VAR  BEKLEYİN <3

YANLIŞ DUYMADINIZ BEYLER 2.3.6 ROOTLU TÜM SÜRÜMLERDE SİZİ AVEA VEYA BAŞKA HATLAR İLE NASIL BEDAVA NETE SOKACAĞIMI SANALDA NASIL KIRAL BLOG OLDUĞUMUZU KANITLAYACAĞIM :D 2.3.6 lar için simple server yerine artık Siberyazilim var.. D

BEYLER YORUM ATIN YARIN PAYLAŞANA KADARDA BENİDE SEVİNDİRİN :D


TEST SONUCLARI

CONNECTED - Whatsapp
connected google play

YOUTUBEDE MAX  490 kb gördü!!
:D
Normal tarayıcı
not connected

Opera mini 
not connected
-
browserlara girmiyor beyler çaresi var ama şuanlık test te.


TEST SÜRÜYOR BEYLER KESİN BİR TARİH VEREMİCEM BANADA ZAMAN VERİN

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. 2.3.6 SÜRÜMLER SEVİNÇTEN UÇUYORUM <3

    YanıtlaSil
  2. bizde admin ne zaman yayınlıcaksın

    YanıtlaSil
  3. aksaklık olmazsa 5 ile 7 arası

    YanıtlaSil
  4. Benim cihaz rootluda framaroot 2.3.6 nasıl onu bilmiyorum avealıyım keşke bugün yazsaydin bi dua ederdik sana garında yazdan sorun yok ama ne kadar erken o kadar iyidir .d oyunlarda veri alıyormu denendimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ama alır max 260kb gördü erken paylasrsam calan cok olck ayar yapıyorum

      Sil
  5. Merhaba admin bu hotspot shield ile ilgili bedava internet var mı? Yoksa değişik portlardan oluşturabilir miyiz. Amacım günlük 100 mb ttan faxla internet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hocam o şirket kendini reklam ve paraya adamış artık.Yakında 2.3.6 lar için open vpn yi vercem ama bazı eksikler var onlara bakıyorum.

      Sil

DMCA.com Protection Status