Avea kapanan bedava internet ile ilgili Makalem

Yazar: spks Tarih: 14:28 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap
Reklam

Avea Bedava internet Kapandımı ?

Merhaba arkadaşlar kasım ayında adamlar netimizi kesti Herkes googleda bedava internet avea kasım yazmaya başladı.Ama Şuanlık Bedava internet yok sebebine gelince tam olarak bir şey söyleyemem ama düşündüğüm bir kaç olasılık var. Kasıtlı olarak wap Portlarını  veya Proxy sunucusunu kapatmış olabilirler. 8080 portu post atıyor ama get yapmıyor. 53 Portu Proxy sunucusu ile get alıyor bir kaç saniyeliğine ama download yapmıyor.9201 de aynı. Proxy çalışıyor bu durumda onu anladım Sorun 8080 wap portunda elbet açarlar diye umuyorum Belkide açık biz yapamıyoruz . Sorun aşılırsa ilk burada ben yayınlarım çünkü avealıyım her olasılığı deniyorum(OPEN VPN HARİÇ) romumla çakışıyor. bedava internet olayında sabredin beyler... Birileri ben giriyorum felan diyorda biz niye giremiyoruz a.?  neyse beyler şuanlık beni beklemede kalın sağlam bir şeyler bulacağımdan eminim. Sağlıcakla kalın.Siberyazilimci admin kasım makalem...finch vpn,droid vpn,simple server hepsine bağlandığımız port aynı Portta sorunlu veya Özellikle kapattılar. sonuç kapalı şuanlık bunlar  aveada.

OPEN VPN BAĞLANA BİLİYOR AMA 8080 ÖYLE DİYORLAR O ZAMAN BENİM VARSAYIMLARIM YANLIŞ.

YİNE ANLAMADIĞIM BİR ŞEY.

BU  BAZI ARKADAŞLAR OPEN VPN NİN ÇALIŞTIĞINI SÖYLEDİ avea'da. ESKİ PAYLAŞIMLARIMDAKİ ARKADAŞLAR BEN DENEYEMİYORUM OPENİ(sebebi rom ile çakışması) AMA ESKİ ÇALIŞAN CONFİGLER HALA BLOĞUMDA SİZ DENEYİNİZ OLURSA YORUM ATIN.


Beyler yanlış düşünüyor olabilirim.Sizde yorumlarınızı eksik etmeyin öğrenelim...



SON BİLGİ 80 PORTU İLE OPENE BAĞLANILIYORMUS ARKADAŞ AYARLARI 


ATARSA YAYINLICAM.

EDİT:2.3.6 SÜRÜMLER İÇİN OPEN VPN YAPTIM YARIN VERECEĞİM HERŞEYİ TAKİPTE KALIN HERŞEY ÇALIŞIYOR.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Bende Port ve proxy ayarları kapatılmıştır diye düsündüm.evet open vpn ile zorda olsa baglanılıyor bende avealıyım.

    YanıtlaSil
  2. Sabırla açılmasını bekliyoruz hacı takipdeyizzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim şuanlık open vpn çalışıyor sadece aveada :)

      Sil
  3. hocam pia vpn premium aldım ama avea kappatı yardım edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pia yı hiç bilmiyorum ya hesabınızdan ovpn dosyasını indirebiliyormusunz

      Sil

DMCA.com Protection Status