Avea Droid Vpn Bedava internet Ayarı 2014

Yazar: spks Tarih: 16:21 Kategori: , , , , , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam

Droid VPN Çalışan Avea Apn Ayarları :


1.ayarlardan mobil aglara girin(Ben avea internet yazanı Düzenliyorm pratik sonra varsayılan yapıp eski girdiğiniz yerden düzeltebilirsiniz apnleri)
2.yeni apn olustur deyin
3.erisim noktasi adi avea wap gprs
4.apn:wap
Proxy:212.252.169.217
Port(baglantı noktası):8080
5.kullanici  adi  wap
6.sifre  wap
8.apn turu  default

Android 4.0 ve üstü olanlar ROOT istemez Altı olanlar root ister. http://siberyazilimci.blogspot.com.tr/

Şimdi gelelim asıl konuya arkadaşlar öncelikle BURADAN siteye üye oluyoruz sonra email adresimize gelen şifreyi ezberliyoruz ... daha sonra indirdiğimiz programı açıyoruz şimdi üye olduğunuz email adresinizi ve ezberlediğiniz şifreyi girip SavemyLogin Diyoruz Programı kapatın görev yöneticisinden daha sonra tekrar açın UDP TCP AYARLARI VAR UDP OLARAK BAĞLANIN BU UDP TCP PORTLARINADA 0 YAZIN ALAYINA :D HADİ eyw kurcalayın bulabilirsiniz. yapamazsanz yazın beyler zor bişi değil yardım ederim.
DROİD VPN TIKLA İNDİR
VPN AYARI - PROTOKOL UDP OLCAK avea UDP ile bağlanır
Port settings kısmına gelin 3 kısım var girin hepsine 0 yazın 
Geri dön bağlan bi servere.

..

ÖZETLENECEK OLURSA DROİDVPN AYARI
PROTOCOL SETTİNGS UDP OLACAK
PORT SETTİNGS DEKİ 3 YERE YAZANLARI SİLİP 0 YAZIN HEPSİNE.
TAMAMDIR.
avea apn ayarı
avea bedava internet 2014
avea droid vpn ayarı
droid vpn sınırsız
ave free internet
SINIRSIZ İNDİRME BLOĞ DADIR.



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. avea Droid Vpn Bedava internet Ayarı 2014
    avea apn ayarı
    avea bedava internet 2014
    avea droid vpn ayarı
    droid vpn sınırsız
    ave free internet

    YanıtlaSil
  2. avea apn ayarı oldu programda oldu valla sağol droidvpnnin sınırsızını istiyorum

    YanıtlaSil
  3. tamam elimde zaten en kısa sürede yazıcam onuda :)

    YanıtlaSil
  4. sadoooooooooooooooooooooooooo ban qaldır

    YanıtlaSil
  5. ilk kez olan bir site buldum sağol admin allah razı olsun

    YanıtlaSil
  6. no open udp port found hatası veriyo nerde hata yapmış olabilirim ?

    YanıtlaSil
  7. ıcmp connection timeout hatası veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UDP ile bağlanacaksın kardeşim. PORTLARADA 0 YAZACAKSIN.

      Sil
  8. bağlanmıyor lütfen yardım connect diyorum algılamıyor disconnect yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KARDEŞİM KOMPLE uygulamayı kapat aç sonra bağlanmata çalışır

      Sil
  9. Telefonum GM discovery. Tüm herşey dediğiniz şekilde yaptim ve doğru. Bir iki servere dolu dedi bir ikisinede no open udp port hatasi veriyor. Port 8080. Net paketim yok mobil veri açık. Yardiminizi bekliyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. server full dediyse tamamdır hocam deneyin girene kadar free serverlara. girer arada bendede udp hatası veriyor. ama giriyor biraz deneyince APN AYARLARINDAN Eminseniz Droidvpn ayarlarınıda UDP yi seçip Portlara 0 yazdıysanız sorun yok dediğimi yapın deneyin bağlanana kadar.

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim admin bey.Çalışan ayarları sadece bu blogda bulabildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim kardeşim devamlı beklerim :)

      Sil
  11. Ben bu droid vpn in sinirsiz olanini indirdim verdigin linkten server a baglandim unlimited dedi ama 100 mb sonra gunluk limitinize ulastiniz dedi baska turlu nasil sinirsiz yapariz?

    YanıtlaSil
  12. merhaba admin,
    droidvpn in cracki var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün sınırsız indirme yapmayı anlatıcam

      Sil
  13. Kardeş yükledim yaptım herşeyi server fulll diyor hepsi 50 kere denedim ama aynı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim FREE SERVER 6 YA kadar seçebilirsin hepside full diyebilir deneyeceksin 5 dk nı ayır 6 ya 5 e 4 e biraz daha az girerler. Bendede öyle ama deniyorum elbet bağlanıyor.

      Sil
  14. Hocam dediğiniz ayarlarin hepsini yaptım ama bağlan dediğimde disconnect diyor çözümü nedir ilgilenirseniz sevinirim ayarlar bire bir ayni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağlanmaya çalışıyormu server full felan diyormu ? diyorsa devamlı bağlanana kadar deneyeceksin.-Eğer hiç bir hareket yoksa disconnect diyorsa sadece mavi ışık felan yanmıyorsa uygulamayı kurduktan sonra aç bir kez sonra kapat komple ramden felan temizle sonra aç.

      Sil
  15. no open UDP port found diyor

    YanıtlaSil
  16. No open UDP port found hatasina çözüm gerek bütün yazılanları yaptim ama VPN baglanmada sorun yaşıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim anasayfaya hiç girdinmi ülke geneli ayar değişti vericem yeni ayarları sabredin.

      Sil
  17. GM discovery var bende 3 aydır kullanıyorum bugün birşeyler oldu girmiyor connecting vpnde kalıyor lütfen çözüm bulun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun herkesde sabredin vericem kardeşim sağlam ayar bulalımda anlayış gösterin az.

      Sil
  18. Merhaba kardeş dünden beri hiçbir şekilde bağlanmıyir bütün programları denedim hepsi aynı baglanmiyor avea dan olabilir mi

    YanıtlaSil
  19. Kardeşim dediğiniz her eşyi yaptım udp yi seçtim prot ayarlarnın üçüne de 0 yazıp kaydettim hattım ave erişim noktası adlarını dediğiniz gibi yaptım telefonum rootlu açıyorum bağlanıyorum 1 dakika geçmeden no open port found yazısı çıkıyor telefonum galxy ace fakar s3 romunu attım + rootlu android sürümü 4.2.2 donanımı güzel sıkıntı yok program açılıyor ama işte ne yapsam geçiremedim found yazsını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aveada tek çalışan yourfreedom uygulaması kaldı onuda paylaştım.Avea tüm vpnleri kapattı arkadaşlar bilginize sadece yourfreedom kaldı.

      Sil
  20. Hocam avea icin udp bloke olmuc ve artik tcp den girecez ama tcp ayarlari nasil olacak

    YanıtlaSil
  21. Telefon your freedom u kaldırsa sorun yokta ...

    YanıtlaSil
  22. Hocam ben droidvpn icin diyorum ypur freodm cok yavas girmiyo ki

    YanıtlaSil
  23. Droid vpn icin avea ayarlari yokmu nasil yapacaz bunu

    YanıtlaSil
  24. Hocam no open udp port field diyor. Dediklerini 3er defa yaptim uyguladm yardim et..

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status