Turkcell simple server ayarı yenilendi

Yazar: spks Tarih: 12:57 Kategori: , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaba arkadaşlar öncedende dediğim gibi simple server ayarı yenilendi proxy sunucu değişir dedim makalemi tam okumayanlar internet sıkıntısı çekti bugün okusaydınız boşa araştırmak zorunda kalmıcaktınız.

ESKİ AYARLAR DURUYOR YENİ PROXY RESİMDEKİ GİBİ.
https://happy-proxy.com/en/proxy/search

Videolu simple Server Qphyton anlatımı


ARKADAŞLAR BENİM YAZDIKLARIMI SATIR SATIR HER MAKALEDE OKURSANIZ TURKCELL İÇİN DAHA HIZLI İNTERNET YAPABİLİRSİNİZ.

BU SİTEDE 3128 PORTLU PROXYLERİ DENEYİP DAHA HIZLISINI BULABİLİRSİNİZ.



ANA MAKALE GÜNCELLENDİ.
YARIN BİR GÜN KAPANIRSA YENİ AYARLAR PROXY LİSTESİ
108.165.33.6
108.165.33.3
31.133.206.34



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Avea finch vpn için bi gelişme yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kardeşim sebebi ise http-proxy kapandı. 213.161.151.201 i hayata küstürmüş özel sektördeki zavallı op. mühendisleri.

      Sil
  2. Hocam avea finch vpn rica etsek yaparsan sen yaparsin bi gelisme var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 hafta bekleyin bi kardeşim gece 10da girebildim pc ye 3 operatöre zor yetişiyorum

      Sil
  3. Kardesim şu proxy manager için yeni ayar var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. proxy port sitesi verdim ordan gir dene proxy managere olabilir.

      Sil
  4. simple server kore malı telfonlrda oluyormu acaba.hattim turksel.denedim ama baglanamadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedimlerimi yapmıssındır ama neden bağlanamadığını makaleleri tam okumadğın izlemediğin için anlamamışsındır.

      Sil
  5. Dostum bu ayar kapanmış yenisi varmı gelecekmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoyu izlesene bir zahmet kardeşim her kapandığında yorum atmazsın dua edersin tam tersi.

      Sil

DMCA.com Protection Status