Videolu anlatım Turkcell OpenVPN yeni Ayar Ovpn Dosyası

Yazar: spks Tarih: 05:40 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam

Kasım Çalışan Openvpn şifre Config Turkcell APN AYARLARI

Merhaba arkadaşlar arkadaşın birisi youtubeye verdiğim ayarlar ile video çekmiş bende paylaşayım dedim. Videoyu çeken arkadaşa teşekkür ediyorum.Ayarlar ve vpnbook şifresi günceldir videodakileri uygulayın şifreler aynı olmayacaktır günlük değişir.

Videolu anlatım. Openvpn 



Config DOSYASI İNDİRME LİNKLERİ AÇIK LİNK.

UPFİLEDEN OVPN DOSYASI 

Ftpden indirin RAR ŞEKLİNDE 

Apn ayarları
isim:siberopenvpn
APN:wap
Proxy:212.252.234.168
port:80
Apn türü:default

Vpndeki ŞİFRE yenilenmiş olabilir.


  • Username: vpnbook
  • Password: w4dRASt






Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Turkcell veya vodafone de finch çalışıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır.Turkcell simple ayarından sonra finch vpnye bağlana bilirsin ama. Paylaşıldı.

      Sil
  2. Hocam haftalardır deniyorum Turkcell bende neden olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam acaba wap ayarlarındamı sorun var millet yığınla giriyor simple server konusuna bak incele onda wap ile değil int ayarı ile bağlanıyorsun. Şuan herkeste çalışıyor o. Metehan Videodaki açıklamada yazan şifreyi yazmamışsındır umarım.Blogdakileri uygula.

      Sil
  3. Yok hocam ayarları gayet emin ve doğru şekilde yapıyorum.Şifreyi'de sizin verdiğinizi giriyorum ama olmuyor byout artıyor waiting server yazıyor ama bir türlü bağlanmıyor ama sayenizde simple server ile güzel güzel dolaşıyorum whatsappa ve instagram'a da gire bilsem daha iyi olacak ama olsun tek takip ettiğim yersiniz emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. metehan ayrı ilgilencem seninle sadece takip et chat paneli açacağım

      Sil
  4. Bende de olmuyor nedeni ni bende bilmiyorum tüm ayarları doğru yaptığım halde baglanmiyor geçen bana gollercepte uygulamasından 500 mb hediye geldi sadece gollercepte için geçerliydi ama open vpn ile her yerde kullandim suan facebook paketi aldım o olduğu halde girmiyor yardim edin lutfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serdat sökmen hocam yeni simple ayarı çıktı turkcell için yakında yeni config çıkarcam akşam eve giriyorum nasıl yetişeyim 3 operatöre.

      Sil
    2. Hocam hak veriyorum ama lutfen yardım edin her ay net paketi alıyordum bu ay alamadım bedavaya biseyler yapayim dedim ama her yolu denedim olmuyor bi yardim edin Allah rızası için :( Waiting for server ve waiting for proxy server diyip duruyor ve sadece bytes aut sayılar gidiyor :(

      Sil
    3. sedat cevap varda simle server qpyton paylasımları yaptım ?

      Sil
  5. Hocam bende bağlanılıyor fakat byts in ve btys out kısmı 3KB den yukarı cıkmıyor hiç bi yere bağlanamıyorum yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bağlanana kadar beklemen lazım serverlar dolu gece bir gibi gel ayrı bir vpn dosyası vereceğim anında girsin.

      Sil
  6. Bu kadar kısa sürede cevapladığın için öncelikle çok teşekkür ederim fakat öğrenci olduğum için erken yatmak zorundayım :) başka nasıl halledebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simple server ayarları yazılı onları uygula çok kolay. Ama whatsappa girmiyor onun içinde vpn uygulaması indir simple ayarından sonra yap.

      Sil
  7. ADMİN BENİM FİNCH VPN PREMİUM ÜYELİĞİM VAR . HAT TURKCELL FİNCH VPN OVPN DOSYASI YAPABİLİR MİSİNİZ ?

    YanıtlaSil
  8. Hocam benim openvpn oluyo ama wifi yi kapatinca calismiyo ne yapmam lazim benim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim yeni whatsapp facebook turkcell makaleme bak yeni config ve apn ayarı mevcut onu yap

      Sil
  9. rar nerden indircem bende rarı acmiyor

    YanıtlaSil
  10. bytes in hiç artmıyo bi yardım etsenizzzz

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status