Turkcell Simple Server ve QPython Nasıl ayarlanır videolu

Yazar: spks Tarih: 14:52 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam
Merhaba arkadaşlar turkcell simple server ve Qpython ile ilgili sesli videolu anlatım yaptım.Proxy ayarları nasıl editlenir.Bedava proxy siteleri nasıl bulunur? Hepsini videolu anlattım.Ve open vpn config nasıl editlenir onuda anlattım.


Qphyton Apk ve simple klasörü için

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Hocam video nerde? Mobilden girdigim icinmi goremiyorum acaba? Yukarda bu eklenti desteklenmiyor yaziyorda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simple serverdeki proxy sunucusu desteklemeye bilir.

      Sil
  2. Hocam neden cogu siteye girince bu cikiyor?nasil duzelir? http://hizliresim.com/rdnV4m

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka bir browserda denermisin aynı hata gelcekmi bak bakalım.

      Sil
  3. Turkcell de finch vpn çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  4. Turkcell de openvpn çalişiyormu hocam bilgi verirseniz seviinirim
    şimdidenn teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turkcellde bu işe dur diyecek yakında :D evet şuan sorunlu

      Sil

DMCA.com Protection Status