Vodafone Live Handler Ayarı Yandex

Yazar: spks Tarih: 11:04 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Reklam

Vodafone Live Handler Ayarı,aralık yeni ayarlar,2015 handler,ayarı,vflive handler,vodafone yandex handler,opera hanler

Merhaba arkadaşlar sizlere yeni sıcak vodafone live handler ayarlarını vermek istiyorum öncelikle Vodafone live bazı semtlerde çalışmıyor bu yüzden vflive kapalı olanlarda çalışmaya bilir.Apn ayarını yaptıktan sonra Resimdeki handler ayarını yapıp save diyelim ve handlerden bedava internetimize girelim hattınızda TL olmasın.

Vodafone Live APN AYARI

 yandex 7.5.3HANDLER AYARI

Diğerlerine ellemeyin save deyin Vflive ayarları sorunlu olanlar giremez arkadaşlar şimdiden söyleyim.

HANDLER 7.5.3 .APK İNDİRME LİNKİ UPFİLE




Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Kardes onceden opera hizlo indirme ypiliyodi onun ayarlari yokmu

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. alt yoruma cevapladım kardeşim çözümü

      Sil
    2. aynı insalling bendede kalıyor yardımcı olsan

      Sil
  3. EVET ADMİN İNSTALLİNGTE KALIYOR YENİ HATLARDA BÖYLE OLUYOR ESKİLERDE DEĞİL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyler installing kısmını geçmek istiyorsanız wifi ile bağlanıp ayarsız bir kez olsun uygulamayı açmak installing kısmı dolacaktır.

      Sil
  4. S.a admin oncelikle paylaşımlarını taktir ediyorum. Bn aveaydim vodafoneye gectim avea da hadlerden indirme yapabiliyordum telefonuma baska vodafone hat taktigmda da indirme yapiyodum ama kendi hattimi vodafone ye gecirdikten sonra indirme yapamıyorm. ayni apn de opene baglanip indirme yapiyorum ama disconnet dedikten sonra indirme yapmiyor çözüm bulabilirsen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. disconnect dersen tabi yapmaz hocam bağlantıyı kapatmış oluyorsun.

      Sil
  5. Demek istedigim o degil opera handlere verdin ayarlardan girdigmde indirme yapmıyor fakat aynı apn ile open vpn ye baglandigmda yapıyor bu konuda yardm istiyorum

    YanıtlaSil
  6. admin çok güzel giriyo ama video izlenmiyo onu nasil hallederiz

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status